000791927.jpg

آینه جم؛ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که تا هفته پیش صدرنشین با شکست مقابل خونه‌به‌خونه و پارس جنوبی جم از بازگشت به صدر جا ماند.

به گزارش " آینه جم "، دیدار دو تیم گل‌گهرسیرجان و پارس جنوبی جم در حالی رقم خورد که جمی‌ها به دنبال افزایش رکورد خود در بی‌شکستی بودند و این روند را هم با پیروزی مقابل سیرجانی‌ها ادامه دادند به عدد 21 رسیدند. آنها با گلزنی امید سینگ  برترين بازيكن زمين در دقایق ابتدایی به گل رسیدند و اجازه ندادند تا حریف راهی به دروازه‌شان پیدا کند.
پیروزی پارس جنوبی جم در حالی رقم خورد که با برد ملوان مقابل مس رفسنجان این دو تیم در عدد 56 هم امتیاز شدند اما پارس به دلیل تفاضل گل بهتر در رتبه دوم جا خوش کرد.

جادو جمبل در لیگ دسته اول فوتبال؟

به گزارش " آينه جم"، در جریان امروز بازی حساس دو تیم پارس جنوبی جم و گل‌گهر سیرجان که با پیروزی یک بر صفر پارس جنوبی به پایان رسید اتفاقی حیرت‌انگیز رخ داد و یک عکاس ورزشی محتویات بطری که در آن مایع مشکوکی بود را روی خط دروازه تیم پارس جنوبی خالی کرد. 

این مساله باعث اعتراض مربیان و مسئولان تیم پارس جنوبی به مسئولان برگزاری مسابقه شد و در نهایت این عکاس از ورزشگاه اخراج شد!

* گفته می‌شود در مسابقات لیگ دسته اول برخی با انجام اقدام‌هایی به دنبال سحر و جادو هستند.

* تیم پارس جنوبی که اکنون در رده دوم جدول لیگ دسته اول قرار دارد در 21 مسابقه است که شکست نخورده و صاحب رکوردی جالب و منحصر به فرد در این زمینه شده است.

* مهدی تارتار( سرمربی پارس جنوبی جم) برای اولین مرتبه هدایت یک تیم در لیگ دسته اول را برعهده گرفته که این تیم اکنون در آستانه صعود به لیگ برتر است.

جمی ها دوشنبه آینده میزبان ملوان انزلی هستند که در صورت پیروزی در این مسابقه، صدر جدول را در اختیار می گیرند.

ار لیگ آزادگان دو تیم بصورت مستقیم و یک تیم هم در مرحله پلی آف به لیگ برتر راه پیدا می کند که جمی ها با ادامه همین روند در هفته های پایانی، پس از سالها استان بوشهر را صاحب یک نماینده در بالاترین سطح فوتبالی کشور خواهند کرد.

بازی های پیش رو پارس جم :
دیدار با ملوان در جم- دوشنبه آینده ساعت 17
دیدار با استقلال اهواز در اهواز
دیدار با بادران تهران در جم




پارس جنوبی جم گل گهر سیرجان لیگ یک





[کد خبر:AJ21119]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب