آینه جم: در صورتی که مسئولان تیم پارس جنوبی جم موفق نشوند در مدت زمان تعیین، ایرادات سخت افزاری مربوط به میزبانی خود را برطرف کنند باید در بوشهر از حریفان خود پذیرایی کنند.

به گزارش "آینه جم"، تیم پارس جنوبی جم در حالی لیگ برتر شد که در زمینه میزبانی از دیدارهای خود در لیگ برتر با مشکلاتی سخت افزاری مواجه هستند، مشکلاتی عمده آنها در ورزشگاه خلاصه می شود، مشکلاتی از جمله چمن، نور، رختکن، جایگاه تماشاگران و ...  و به همین دلیل مهلتی از سوی سازمان لیگ به مسئولان این تیم داده شده است تا طی آن تا روز بیستم تیرماه به حل مشکلات خود بپردازند در غیر اینصورت پارسی ها مجبورند بازی های خود در شهر بوشهر برگزار کنند.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/thumb/01196653.jpg

سعید فتاحی در این باره گفت: روزهای شنبه و یکشنبه این هفته جلسه‌ای در شهر جم داشتیم و ایرادها را برای آنها صورت جلسه کردیم. تا ۲۰ تیر به آنها مهلت دادیم که این مشکلات را حل کنند. تا آن زمان ما بازدیدهایی از اقدامات آنها داریم اما بازید نهایی را در ۲۰ تیر انجام می‌دهیم. نزدیک‌ترین فرودگاه در عسلویه قرار دارد که فاصله ۷۰ کیلومتری تا جم دارد چون این فاصله کمتر از ۹۰ کیلومتر است پس مشکل فرودگاه حل شده است. در شهر جم هتلی وجود دارد که متعلق به وزارت نفت است و وزارت نفت تعهد داده که آن را در اختیار باشگاه قرار دهد.


همچنین هتلی در شهر عسلویه وجود دارد. در کل مسئولان این شهرستان پای کار هستند و برای حل مشکلات تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند.

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در پاسخ به این سوال که اگر باشگاه پارس جنوبی نتواند ایراداتش را تا ۲۰ تیر حل کند چه اتفاقی می‌افتد، بیان کرد: اگر آنها تا ۲۰ تیر نتوانند این مشکلات را حل کنند بازیهایشان به مرکز استان در شهر بوشهر منتقل می‌شود.

منبع: ورزش 3

[کد خبر:AJ21518]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب