آینه جم: سرپرست پلیس فتای استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی روزانه ۵ هزار کانال و سایت‌ خبری اینترنتی از سوی پلیس فتای بوشهر رصد می‌شود.

به گزارش«آینه جم»؛ مهدی قاسمی در نشست شورای ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان بوشهر با بیان اینکه مشارکت و تعامل جدی مردم با پلیس فتا سبب کاهش تخلفات درفضای مجازی می‌شود افزود: بیشترین  تخلفات فضاهای مجازی مربوط  شبکه‌های اجتماعی، سایبری و سایت‌های اینترنتی شامل تلگرام‌ها، شبکه‌ها و سایت‌های محلی  است

وی با بیان اینکه این پلیس دارای قدرت کشف بالا  تخلفات سایبری است افزود: تامین امنیت در فضای مجازی به عنوان یک عامل مهم همواره در دستور کار پلیس فتا قرار دارد که در این راستا تیم‌های تخصصی تمام شبکه‌های اجتماعی اینترنتی استان بوشهر  را مورد رصد قرار می‌دهند.

قاسمی شناسایی و کشف جرائم در فضاهای مجازی و سایبری را در اولویت برنامه‌های پلیس فتا دانست و تاکید کرد: برای جلوگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در فضاهای مجازی ، پلیس فتای استان بوشهر به طور شبانه‌روزی تمام موضوعات را رصد و پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه روزانه تمامی کانال و سایت‌های اینترنتی از سوی پلیس فتای بوشهر رصد می‌شود گفت: برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی روزانه 5 هزار کانال و سایت‌های خبری اینترنتی از سوی پلیس فتای بوشهر رصد می‌شود.

قاسمی، تخریب نامزدهای انتخابات، ایجاد شایعه، توهین به کاندیداها، پخش کلیپ‌های توهین‌آمیز و سوءاستفاده از فضای مجازی در عرصه تبلیغات انتخابات را از جمله تخلفات در این حوزه دانست و تاکید کرد:  پلیس  فتای بوشهر اقدامات لازم برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و برخورد با متخلفان در فضای مجازی با جدیت انجام داده است.

[کد خبر:AJ21638]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب