به گزارش آینه جم:؛ در این نشست فرماندار کنگان ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از روسای جدید و سابق ورزش و جوانان شهرستان کنگان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان با توانایی و تخصص و به واسطه ظرفیت های موجود در منطقه بتواند موجبات رونق و توسعه ورزش و امور جوانان را فراهم نماید
مهندس عبدالنبی یوسفی گفت: کنگان قابلیت های بالایی در سطح استان دارد لذا امیدواریم با اعتباراتی که از محل تملک داریی و حوزه نفت به ورزش اختصاص می یابد مورد بهره برداری قرار گیرد.
فرماندار کنگان با قدردانی از مسئولان این شهرستان و همچنین سرپرست اداره ورزش و جوانان سابق شهرستان برای مسئول جدید در این سمت آرزوی موفقیت کرد و بر تعامل و همکاری بیشتر بین بخشی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه در افق چهار ساله پیش رو اعتبارات بسیار ارزشمندی در حوزه ورزش مصوب شده است ؛ افزود: خوشبختانه با پیگیری های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مجموعه فرمانداری ۱۹ پروژه با اعتباری به ارزش ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه نفت به شهرستان کنگان اختصاص یافته که از این حیث سومین شهرستان در سطح استان است.
فرماندار کنگان افزود: علاوه بر این بیش از سه میلیارد تومان از محل تملک دارایی به حوزه ورزش و امور جوانان در شهرستان کنگان اختصاص یافته است که نویدبخش آینده و افق روشن برای توسعه و ارتقاء ورزش و امور جوانان خواهد بود.
معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست ابراز داشت : ورزش شهرستان ها نیازمند توجه جدی تر مسئولان است که امیدواریم سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان با تعامل و همکاری سازنده نقش موثری در پیشرفت ورزش شهرستان داشته باشد.
صالح احمدی، توجه به امور ورزش و جوانان را بسیار مهم دانست و تلاش همه جانبه در این امور را خواستار شد و افزود: افق بسیار خوبی در بعد اعتبارات شهرستان کنگان دیده شده است و انتظار داریم این روند باعث تحول در امور ورزش و جوانان این منطقه شود.
سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان نیز در این نشست گفت: تعامل و همکاری ادارات شهرستان بی نظیر است و برای رشد و توسعه ورزش می توان از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود بیشتر بهره برد.
محمد بحرینی نژاد افزود : شهرستان کنگان با کسب بالغ بر ۳۰۰ مدال رنگارنگ در سطوح مختلف استانی، کشوری و بین المللی رتبه سوم استانی را کسب نمود که نشان از ظرفیت بالای ورزش شهرستان دارد.
سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان نیز در این نشست با بیان اینکه رفع مشکلات ورزش در اولویت کار خواهد بود ؛ اظهار داشت : امید است بتوانیم با تعامل همه دستگاه های اجرایی و با استفاده از تشکل های مردم نهاد ( سمن ها ) و ایجاد اتاق فکر، ورزش کنگان را ارتقاء بخشیم.
یوسف حسن پور ضمن تقدیر از اعتماد مدیر کل ورزش و جوانان و مجموعه فرمانداری کنگان از انتصابش به این سمت افزود: امید است بتوانیم با ایده و روش های نوین در بحث توسعه ورزش نشاط مضاعفی را به جامعه تزریق کرده و پویایی را به این مجموعه که قشر غالب آن جوانان هستند بازگردانیم.
در پایان طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر قای یوسف حسن پور به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان منصوب و از تلاش های محمد بحرینی نژاد سرپرست سابق این اداره تشکر و قدردانی شد.
شایان ذکر است آقای یوسف حسن پور به مدت سه سال به عنوان کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش کنگان فعالیت داشته است.

عکس: محمد علی قنبری

[کد خبر:AJ22231]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب