«آینه جم»؛: پرواز صبح امروز زاگرس از بوشهر به تهران دقایقی پس از پرواز، ناگزیر به فرود اضطراری در فرودگاه بوشهر شد.

به گزارش «آینه جم»؛ خوشبختانه به دلیل مهارت خلبان، خطر از بیخ گوش مسافران گذشت، اما آنها حدود 15 دقیقه درون هواپیما مانده و خودروهای آتش نشانی نیز در اطراف آن حضور یافتند.

به گفته یکی از مسافران، خلبان به خاطر ترکیدگی لاستیک جلو قادر به بستن لاستیک نبوده و با مهارت خود توانست با استفاده از لاستیک های عقب، هواپیما را از روی دریا به سمت فرودگاه انتقال داده و در انتهای باند به زمین بنشاند.

گفتنی است پس از آرام شدن وضعیت اضطراری، مسافران به سلامت پیاده و راهی سالن انتظار شدند.

گفتنی است مسافران پس از حضور در ترمینال فرودگاه بوشهر سرگردان شده و کسی پاسخگوی وضعیت پرواز آنها نبوده است.

یکی از مسافران به بیمارستان منتقل شد

پیش از ظهر شنبه، مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر گفت: هواپیمای شرکت زاگرس در مسیر بوشهر - تهران به دلیل نقض فنی دقایقی پس از پرواز از بوشهر، ناچار به نشست اضطراری در فرودگاه این شهر شد.

کمال دهقان منشادی در گفت و گو با ایرنا افزود: پرواز 4025 شرکت هواپیمایی زاگرس که با هواپیمای مدل ام. دی 80 از بوشهر به مقصد تهران برخاسته بود، خلبان آن با اطلاع از کنده شدن لایه یکی از لاستیک های چرخ جلویی هواپیما تصمیم به فرود اضطراری در بوشهر گرفت.

وی بیان کرد: این هواپیما که ساعت 9:25 از بوشهر برخاسته بود پس از چند دقیقه پرواز روی دریا (به منظور آماده شدن تیم امدادی) ساعت 9:35 در فرودگاه بوشهر فرود اضطراری کرد.

دهقان منشادی گفت: این هواپیما 155 نفر مسافر داشت که تمامی آنها بدون حادثه خاصی از هواپیما پیاده شدند.

وی افزود: یکی از سرنشینان هواپیما که زنی باردار بود به دلیل استرس ناشی از این حادثه دچار سرگیجه و حالت تهوع شد که به منظور بررسی وضعیتش از طریق اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

دهقان منشادی ادامه داد: پرواز جایگزین مسیر بوشهر - تهران ساعت 16:00 امروز (شنبه) توسط شرکت هواپیمای زاگرس صورت می گیرد.

[کد خبر:AJ22811]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب