آینه جم: سیلاب امروز دشتستان دو قربانی گرفت.

به گزارش آینه جم؛ در حادثه نخست، پیکر زن 35 ساله که اسیر سیلاب امروز برازجان شده بود، پس از سه ساعت تلاش نیروهای هلال احمر پیدا شد.

این حادثه صبح امروز در دره فصلی نزدیک کارخانه سیمان دشتستان رخ داد.

همسر این زن نگهبانی یکی از معادن اطراف کارخانه سیمان دشتستان را در حومه برازجان بر عهده دارد و آن‌ها در کانکسی زندگی می‌کنند.

هنگام وقوع سیلاب این زن همراه با همسر و فرزندش در نزدیکی دره فصلی حضور داشتند و فرزندش هم اسیر سیلاب شد اما توانست نجات پیدا کند.

پیکر زن دشتستانی زیر آوار ریزش کوه پیدا شد

همچنین در حادثه دیگری، زن اهل روستای سوک بخش ارم دشتستان در زیر آوار ناشی از ریزش کوه گیر افتاده و جان خود را از دست داد.

به گفته مسئول خانه هلال تنگ ارم، گروه موتوری شامل لودر و دیگر ماشین آلاتی که توان حرکت به سمت روستای سوک را داشته‌اند نیز از تنگ ارم به حرکت در آمدند، اما تلاش امدادگران و اهالی روستا برای نجات این زن به جایی نرسید و او جان خود را از دست داد.

این بانو ۳۴ ساله بوده و دو فرزند داشته است.

گفته می‌شود هنگام بارش باران به دنبال یکی از دام‌های خود رفته بوده که کوه ریزش می‌کند و زیر آوار می‌ماند.

دو کودک نجات یافتند

فرماندار دشتستان نیز خبر داد: در نقطه‌ای دیگر از برازجان کودکی در سیلاب گرفتار شده بود که مردم او را نجات دادند.

او گفت: بارش شدید باران در مدت کم‌تر از دو ساعت برازجان را گرفتار سیلاب کرد به طوری که سیلاب خودرو‌های موجود در خیابان‌ها را با خود حرکت می داد.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه خسارت‌ها هنوز مشخص نیست، بیان کرد: از ظهر امروز باران قطع شده و نیروهای امدادی نیز برای کمک به حادثه دیدگان در تلاش هستند.

[کد خبر:AJ34359]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب