آینه جم : یک عضو شورای شهر بوشهر معتقد است: شهردار هرچند در برخی موارد از آنها کسب تکلیف می کند، اما تصمیم خودش را اجرا می کند و اگر درباره تعدیل نیروی انسانی این رویه ادامه یابد، منجر به نارضایتی می شود.

به گزارش آینه جم ؛ در جلسه عصر سه شنبه شورای شهر بوشهر، مهرزاد آسایش در نطق خود نسبت به آنچه تعدیل بی ضابطه نیروهای شهرداری اشاره کرد انتقاد نمود و گفت: هیچکدام از افرادی که اخیرا اخراج شده اند، ارتباطی با من یا دو عضو شورا که همچنان در ترکیب جدید حضور دارند ارتباطی ندارند، اما سال گذشته برگشت به کار شده و مجددا به دلایل صرفه جویی از کار اخراج شده و از نظر خانوادگی دچار چالش گردیده اند.

آسایش ادامه داد: چگونه است شهرداری پول حقوق نیروها را ندارد، اما برای برخی رفاهیات و افزایش حقوق ها لایحه به شهرداری می فرستد؟ یا درباره نیروهای انسانی از شورا تعیین تکلیف کرد و از وی درخواست گردید که نیروهای انسانی در این شرایط اقتصادی تعدیل نکند، اما به کار خودش پرداخت. اگر این رویه اصلاح نشود، قطعا منجر به نارضایتی می شود.

طاهره شمشیری دیگر عضو شورا نیز از آنچه رفتار سلیقه ای درباره تعدیل نیروهای شهرداری عنوان کرد انتقاد نمود و گفت: چگونه بچه های بوشهر را از شهرداری کنار می زنند، ولی از مناطق دیگر به شهرداری مامور می کنند؟ صالحیان در روز ارائه برنامه ها به عنوان گزینه شهرداری، یکی از اولویت هایش را تعیین تکلیف نیروهای قرارداری به رسمی دانست و حتی گفت اگر نیاز شود مقابل دفتر معاون وزارت کشور پتو پهن می کند تا این خواسته نیروهای شهرداری پیگیری شود، اما امروز اتفاقات دیگری در زمینه نیروی انسانی شهرداری شاهدیم.

رباب عبیدی دیگر عضو شورا نیز با بیان اینکه برخی نیروهای شهرداری با سابقه حدود 16 سال هنوز قراردادی هستند، گفت: با توجه به وعده شهردار در اولین حضورش در شورا پیرامون نیروی انسانی، باید از وی برنامه خواسته شود و درصورت نیاز، شورا مصوبه ای داشته باشد.

این اعضای شورا از پوربهی خواستند تا این گلایه ها را به شهردار منتقل کند.

قسط اول تیم شاهین پرداخت شد

در بخش دیگر جلسه شورای شهر بوشهر، پوربهی رییس شورا از پرداخت بخش اول تعهدات شهرداری به تیم شاهین خبر داد که معادل 3 میلیاردتومان است. وی ابراز امیدواری کرد: این تزریق منجر به نتیجه گیری مناسب تیم شود، ضمن اینکه باید برای تیم ایرانجوان نیز پیش بینی کمک صورت بگیرد.

همچنین رباب عبیدی نماینده شورا در سازمان فضای سبز شهرداری با اشاره به نگرانی شهروندان پیرامون درختان کنوکارپوس گفت: نمی توان یکباره این درخنان را حذف و شهر را لخت کرد، از این رو قرار است به تدریج با اولویت درختانی که بیشترین آسیب را به تاسیسات شهر و منازل مردم وارد کرده اند حذف و شهروندانی که تقاضا کرده اند، درختان مثمر کاشته و مراقب آن باشند.

پوربهی رییس شورا نیز از پیگیری طرحی برای جابجایی این درختان از خیابان ها به ورودی شهر خبر داد.

این جلسه شورا بدون مصوبه خاصی پایان یافت، ضمن اینکه به گفته پوربهی، از برخی مسئولان مرتبط با مشکلات شهری دعوت شده که به صورت هفتگی به صحن علنی می آیند.

[کد خبر:AJ34408]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب