11117319304.jpg

آینه جم: طی روزهای اخیر، صف طولانی کامیون های ترانزیتی در ورودی گمرک بوشهر، موجب ترافیک  سنگین خودروها در مسیرهای پیرامون آن شده است.
به گزارش آینه  جم  ؛ خبر می رسد این کامیون ها در راستای ترانزیت نفت و مشتقات آن از عراق به امارات متحده عربی روانه بوشهر شده اند، طوری که تاکنون 2 هزار دستگاه از این کامیون ها وارد شهر بوشهر شده است.
در همین خصوص، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مشکل ترافیکی ناشی از ازدحام تردد کامیون‌های ترانزیت موادنفتی در ورودی بندر بوشهر برطرف شد.
محمد شکیبی نسب اظهار کرد: به دنبال ترافیک ایجاد شده در ورودی بندر بوشهر ناشی از توقف تانکرها؛ در نشستی اضطراری با دستگاه‌های مربوطه از جمله مدیر کل اقتصادی استانداری، مسوول پیگیری‌های ویژه استاندار، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای گره‌گشایی از مشکل کندی تردد تصمیم‌گیری شد.
وی بیان کرد: تا پیش از این کامیون‌ها برای تخلیه بار تراتزیتی در مجتمع بندری نگین، ابتدا باید برای اقدامات کنترلی به محدوده پلیس راه قدیم (پلیس راه بوشهر – برازجان) می‌رفتند که با پیگیری‌های انجام شده و نگاه سازنده و مثبت دستگاه‌های متولی، از امروز انجام اقدامات کنترلی کامیون‌های ترانزیتی در همان ورودی مجتمع بندری نگین انجام خواهد شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: عامل اصلی در ترافیک ایجاد شده در ورودی به بندر بوشهر (خیابان طالقانی) فعال شدن مجتمع بندری نگین در ترانزیت مشتقات نفتی است که با هدف رونق بندر بوشهر از ماه گذشته عملیاتی شده است.
وی افزود: با توجه به پروژه در حال احداث جاده دوم دسترسی به مجتمع بندری نگین، با افتتاح این پروژه تا پایان خردادماه سال آینده بخش عمده تردد کامیونی از بندر بوشهر به مجتمع نگین منتقل و ترافیک ورودی به بندر بوشهر به طور کامل روان خواهد شد.
شکیبی نسب اظهار کرد: بابت این شرایط و مشکلات مقطعی ایجاد شده در تردد هم‌استانی‌ها از صبر و شکیبایی شهروندان کمال قدردانی و امتنان را داریم
[کد خبر:AJ44761]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب