4873021.jpg

آینه جم-امام جمعه اهل سنت عسلویه گفت: جامعه اهل سنت شهرستان عسلویه با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح یک بار دیگر پایبندی خود را به انقلاب و نظام ثابت خواهند کرد.
شیخ ابراهیم محمدی در گفت و گو با خبرنگار این رسانه  با دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات بیان داشت: جامعه اهل سنت شهرستان عسلویه همیشه پای این انقلاب و نظام بوده‌اند و در همه مناسبت‌ها حضور حداکثری داشته‌اند.
امام جمعه اهل سنت عسلویه اظهار داشت: الحمدالله جامعه اهل سنت شهرستان عسلویه در همه مناسبت‌ها حضوری چشمگیر داشته‌اند و ثابت کرده‌اند که پشتیبان این انقلاب و نظام هستند و در انتخابات جمعه آینده یک بار دیگر با حضور و مشارکت حداکثری خود و انتخاب فرد اصلح تاکید می‌کنم انتخاب فرد اصلح، وفاداری خود را به این انقلاب و نظام نشان خواهند داد.
شیخ محمدی اظهار داشت: حضور چشمگیر شما مردم شهرستان عسلویه در انتخابات نشان از بصیرت و آگاهی شما است و مشت محکمی در دهان بدخواهان نظام و انقلاب است پس وعده ما ۱۱ اسفندماه پای صندوق‌های رأی خواهد بود.
امام جمعه اهل سنت عسلویه با اشاره به لزوم شرکت مردم در انتخابات گفت: مردم نمایندگان مجلس را تعیین می‌کنند مردم رئیس جمهور، مردم اعضا شورا را انتخاب می‌کنند پس این مردم هستند که سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند و از همه افرادی که واجد شرایط هستند و می‌توانند در انتخابات شرکت کنند دعوت می‌کنم مانند همیشه پای صندوق رأی بیایند و شخص اصلح را انتخاب کنند.
وی گفت: حضور همگانی و انتخاب فرد اصلح از بین کاندیداها یک تکلیف و یک وظیفه الهی است.
[کد خبر:AJ44765]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب