به گزارش آینه جم به نقل از سوک ؛ در آیینی با حضور مهندس فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره )  و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر معارفه شد .

بر اساس این گزارش ؛ در این آیین از زحمات قریب به شش سال فرید محبی قدردانی به عمل آمد و احمد لطفی به عنوان مدیرکل جدید این سازمان معارفه گردید .

احمد لطفی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است که از روز پنجم اسفندماه سال گذشته به عنوان سرپرست سکان دار هدایت این نهاد مردمی را بدست گرفت.
 
وی سال ها در سمت های مختلف مدیریتی کمیته امداد استان بوشهر منشاء خیر و تحول بوده است .

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) کشور در این مراسم با اشاره به بهره مندی از ظرفیت های موجود در استان ها به منظور کاهش جدی فقر گفت: از منابع موجود در استان ها می توانیم در جهت برخورداری اقشار نیازمند تحت حمایت بهره مند شویم.

سید پرویز فتاح با بیان اینکه با توجه به توصیه مقام معظم رهبری رویکرد جدیدی از ارائه خدمات به خانواده های محروم جامعه شکل گرفته است، گفت: سعی می کنیم در این مسیر از رهنمود های نمایندگان رهبری در استان ها برای تسریع در خدمت رسانی بهرمند شویم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر از جنبه های مختلف یکی از استان های مهم کشور است که با توجه به ظرفیت های موجود به دنبال کاهش جدی فقر در این استان هستیم،ادامه داد: وجود صنایع گسترده اقتصادی و انرژی در این استان می تواند زمینه ساز برخورداری اقشار نیازمند تحت حمایت از این منابع شود که در این راستا توجه به حرفه آموزی خانواده های تحت پوشش متناسب با ظرفیت های این استان در دستور کار است.

فتاح با اشاره به رضایت خوب نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از خدمات کمیته امداد گفت: این ظرفیت مناسب می تواند در ارتقای توانمند سازی خانواده های تحت حمایت موثر واقع شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) توجه به آموزش مهارت های زندگی و حرفه آموزی را یکی از اولویت های این نهاد در ارتقای توانمند کردن خانواده های تحت حمایت عنوان کرد.

 

[کد خبر:AJ4739]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب