فرماندار شهرستان گناوه با اشاره به تغییرات صورت گرفته نسبت به دیگر شهرستان ها گفت: تغییرات مدیران در شهرستان ما نسبت به خیلی از شهرستان‌های استان بوشهر به صورت نسبی بیشتر بوده است.
به گزارش آینه جم به نقل از سوک؛ عبدالنبی یوسفی در مورد وضعیت تغییرات مدیریتی در شهرستان گناوه اظهار داشت: تا به امروز ۲۴ مدیر در سطح شهرستان گناوه تغییر کرده‌اند.

فرماندار شهرستان گناوه با اشاره به تغییرات صورت گرفته نسبت به دیگر شهرستان ها گفت: تغییرات مدیران در شهرستان ما نسبت به خیلی از شهرستان‌های استان بوشهر به صورت نسبی بیشتر بوده است.

یوسفی بیان داشت: باید بگویم که واقعا دیدگاه دولت تدبیر و امید، دیدگاه شخم زدن نیست و دیدگاهی تعادلی است و اینکه واقعا اگر نیرویی برای شهرستان می‌تواند مفید باشد، باید از وی استفاده شود؛ همچنان که  نیرویی که کارآمد نیست باید تغییر کند.

وی با اشاره به برخی مقاومت‌ها در راه تغییر مدیران در شهرستان، ادامه داد: گاهی در روند تغییر مدیران دیدگاه ما در شهرستان بر تغییر مدیری است که ممکن است مدیرکل مربوطه مقاومت کند و یا اینکه ممکن است برای جایگزین وی انتخاب خوب و مناسبی وجود نداشته باشد.

یوسفی با بیان اینکه شما می گویید مردم حق دارند که شاهد تغییرات مدیریتی در این دولت باشند و قطعا همین گونه است، اضافه کرد: ما به جوانان و مدیران این مرز و بوم با هر دیدگاه سیاسی دیگر احترام می گذاریم و وقتی برای جامعه خود می توانند مفید باشند باید از آنها استفاده شود.

http://media.mehrnews.com/d/2015/06/13/4/1737534.jpg

چند تغییر جدید در دستور کار است

فرماندار شهرستان گناوه تصریح کرد: اصلا این دیدگاه وجود ندارد که چون در دولت قبل فلان مدیر مسئولیتی داشته پس در این دولت نباید باشد.

یوسفی متذکر شد: ما باید تلاش کنیم که کسی که کارآمد است را نگه داشته و کسی که می‌تواند در جای دیگری مفید باشد، جابه‌جا شود و در جای دیگری به کار گرفته شود و کسانی که کارآمدتر هستند به روی کار آیند.

وی تاکید کرد: چند تغییر مدیریتی دیگر نیز در سطح شهرستان در دست اقدام است و همین روزها انجام خواهد شد و امیدواریم که در راستای کاستن از مشکلات و بهبودی امور مردم شهرستان این تغییرات انجام شود.

یوسفی در ادامه خاطرنشان ساخت: یادمان باشد که نیروی انسانی در هر جامعه‌ای یک سرمایه است که ما این سرمایه را باید تلاش کنیم که به گونه‌ای شایسته و بایسته و بهینه به کار گرفته و از آن استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان گناوه در پایان گفت: از همه خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان برای همکارهای شما در طول یکسال گذشته صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و تقاضا دارم که کمک کنیم تا در کنار هم در راستای توسعه شهرستان گناوه گام برداریم.

[کد خبر:AJ4770]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب