آینه جم؛ بخشدار ریز گفت: مشکل آب شرب مردم بخش ریز رفع شد.

به گزارش آینه جم ؛ ناصر ابراهیمی بعد از ظهر امروز در نشست با جمعی از مسئولان بخش ریز اظهار داشت: تلاش برای رفع مشکلات مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی از اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی از رفع مشکل آب شرب مردم ریز خبر داد و افزود: با پیگیری مدیریت آب و فاضلاب شهری مشکل 6 ساله آب شرب اهالی ساکن در خیابان شهر ریز حل شد.

ابراهیمی در این نشست با اشاره به 24 خرداد ماه و سالروز انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری افزود: مردم ایران اسلامی در سال 92 با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای به تدبیر، اعتدال و امید رای دادند.

وی اضافه کرد: بحمدالله در طی دوسال حضور دولت تدبیر و امید در راس مدیریت اجرایی کشور، اقدامات و تلاش‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی انجام شده است که دستاوردهای بسیار بزرگی را نیز در حوزه‌هایی چون اقتصاد و بازار، سیاست خارجی و بهداشت و درمان داشته است.

ابراهیمی حل مشکلات مردم و تلاش برای تحقق خواسته‌های آنان را رسالت مهم مسئولین دانست و افزود: مسئولین باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

بخشدار ریز به مشکل 6 ساله ساکنین خیابان معلم شهر ریز در تامین آب شرب اشاره کرد و گفت: درخواست‌هایی از سوی ساکنین در زمینه حل مشکل آب در این خیابان به بخشداری رسید که با پیگیری‌های انجام شده و تلاش‌های اداره آب و فاضلاب شهری، این مشکل مرتفع شد.

ابراهیمی همراهی شورا و مردم را نیز در این زمینه راهگشا دانست و اظهار داشت: اقدامات لازم در ارتباط با بازنگری و اصلاح سیستم پمپاژ و شبکه آبرسانی از سوی اداره آبفا انجام شد که شرایط آبرسانی در این خیابان را به حد مطلوب می‌رساند.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولین و همراهی خوب مردم و شوراها شاهد توسعه هر چه بیشتر بخش ریز باشیم./فارس

[کد خبر:AJ4826]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب