آینه جم؛سید علیرضا سجادی در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جم اظهار داشت: حضور دانش آموزان در کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بالا بردن دانش علمی و پرورش استعداد های بالقوه آنها کمک می کند.

به گزارش آینه جم؛ سید علیرضا سجادی در بازدید از مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جم ضمن تقدیر از تلاش های مدیر و مربیان کانون اظهار داشت: روش های آموزش و تعلیم و تربیت در کانون با مدارس متفاوت است به گونه ای که تعلیم و تربیت در مدارس روش مستقیم ولی در کانون با روش تفریح، سرگرمی و بازی محقق می‌شود و مربیان کانون باید خلاقیت و نوآوری و پشتکار لازم را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم افزود: حضور دانش آموزان در کانون به بالا بردن دانش علمی و پرورش استعداد های بالقوه آنها کمک می کند.

وی شناخت و اعتماد خانواده‌ها به کانون و فعالیت‌های آن را فرصتی مناسب برای ترویج مباحث فرهنگی کودکان و نوجوانان دانست.

سجادی با بیان اینکه بازی و سرگرمی در تعلیم و تربیت کودکان نقش اساسی ایفا می کند تصریح کرد: بازی و سرگرمی‌ می‌تواند سطح یادگیری و دانش مخاطبان را بالا ببرد و بسیاری از هدف‌هایی را که ما از طریق مطالعه و تحقیق و یادگیری رسمی به دنبال آن هستیم می توان از این راه به دست آورد.

وی خاطر نشان کرد: سرگرمی تنها نباید به بچه‌ها آموزش و اطلاعات دهد بلکه می‌تواند مهارت‌ها و خلاقیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری آنان را نیز تقویت کند و مربیان کانون هم می‌توانند با روش بازی و سرگرمی به تقویت مهارت های انها بپردازند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم با اشاره به اهمیت آموزش قرآن به نوآموزان و دانش آموزان عنوان داشت: قرآن و فعالیت های قرآنی می بایست در اولویت برنامه های آموزشی فعالیت های تابستانی باشد.

[کد خبر:AJ5100]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب