آینه جم؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از استعفای 5 مسئول استانداری برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبر داد.

به گزارش آینه جم ؛ فتح الله حقیقی در گفتگو با «خلیج فارس» افزود: براساس قانون، مدیرانی که برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشمول استعفا می شوند، باید از 28 اردیبهشت تا 3 تیرماه سالجاری نسبت به ارائه درخواست خود به مدیران ارشد اقدام می کردند.

حقیقی ادامه داد: براین اساس در استانداری بوشهر 5 نفر استعفا کرده اند که شامل یک مدیرکل، یک معاون فرماندار و سه مشاور استاندار می باشد.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و با مشارکت بالای مردم بکار خواهیم گرفت، ضمن اینکه متولیان امر از هرگونه رفتار و اظهارنظر جانبدارانه خودداری خواهند کرد.

مدیران مستعفی چه کسانی هستند؟

براساس قانون، معاون استاندار بوشهر به عنوان رییس ستاد انتخابات حق اعلام اسامی افراد مستعفی را ندارد.

با این حال خبرنگار «خلیج فارس» کسب اطلاع کرد این افراد شامل چهره های زیر می باشند:

مجیدحسینی کنگانی، قیصر صالحی و محمد باقر سعادت مشاوران استاندار. دو چهره اول برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه دیر، کنگان و جم خود را آماده می کنند و سعادت نیز از حوزه دشتستان نام نویسی خواهد کرد.

همچنین عادل دهدشتی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان نیز برای کاندیداتوری در همین شهرستان استعفا کرده است.

خبر می رسد نعمت الله سبحانی مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان از سمتش استعفا کرده است.

شایان ذکر است دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه 7 اسفندماه سالجاری برگزار خواهد شد.

[کد خبر:AJ5148]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب