به گزارش آینه جم: از جم، نعمت‌الله جمالی بعد از ظهر امروز در نشست کارکنان پالایشگاه جم اظهار داشت: توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی در پالایشگاه جم از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی از اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شرکت پالایش گاز فجر جم همزمان با ویژه برنامه‌های "انس با قرآن" در این شرکت خبر داد.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم از اجرای 30 ویژه‌برنامه فرهنگی ماه رمضان در پالایشگاه جم خبر داد و خاطرنشان کرد: 2 برنامه محوری هر کدام به مدت 15 شب در مجموع 30 ویژه‌برنامه در ایام ماه رمضان در پالایشگاه جم برگزار می‌شود.

جمالی تصریح کرد: قبل از ماه مبارک نیز برنامه غبار روبی نمازخانه غدیر در پالایشگاه و مسجد پیامبر اعظم (ص) داشتیم که توسط همکاران با ذوق خاصی انجام شد و به استقبال این ماه رفتیم.

وی افزود: اکنون در نمازخانه غدیر روزانه ویژه برنامه ماه مبارک داریم و حجت‌الاسلام خرم‌نژاد تا نیمه ماه مبارک در خدمت کارکنان خواهد بود و همه از صحبت‌های وی استفاده خواهیم کرد.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: در همین راستا هر 2 روز یک مسابقه فرهنگی نیز برای کارکنان خواهیم داشت و کتاب‌های بسیار نفیسی نیز در همین راستا توزیع خواهد شد.

وی گفت: این کتاب با نام "رمضان انس با قرآن"  ویژه این ماه مبارک است و هزار نسخه از این کتاب در میان کارکنان در این ماه مبارک به عنوان هدیه توزیع خواهد شد.

جمالی یادآور شد: در شهرک مسکونی پارس جم نیز ویژه برنامه‌های متعددی به مناسبت ماه مبارک رمضان به مدیریت این مجموعه برنامه‌ریزی شده است و کارکنان و خانواده‌های آنان می‌توانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.

وی گفت: حضور مبلغین و اساتید دانشگاه از حوزه علمیه در مساجد این شهرک و سخنرانی و مداحی ویژه این ماه بزرگ و اجرای مسابقات مختلف، بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده شهرک مسکونی پارس جم است./فارس

[کد خبر:AJ5199]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب