آینه جم:مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: فاز نخست جاده جم به پالایشگاه فجر تامین اعتبار شد.

به گزارش خبرنگار آینه جم، هادی هاشم‌زاده فرهنگ بعد از ظهر سه‌شنبه در دیدار با فرماندار جم اظهار داشت: شرکت پالایش گاز فجر جم به منظور تصفیه گاز میدان‌های گازی نار و کنگان از سال ۶۷ تاکنون در این منطقه فعالیت دارد که خوراک این شرکت از طریق چاه‌های نار و کنگان تامین می‌شود.

وی به انتقال گاز پارس جنوبی به پالایش گاز فجر جم از سال ۸۹ تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: این انتقال گاز باعث شده تا ظرفیت این پالایشگاه ۱۲۵ میلیون متر مکعب در روز افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم به تلاش‌های صورت گرفته برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های مشارکتی این شرکت، احداث سد باغان است که نقش مهمی در تامین آب خواهد داشت.

هاشم‌زاده فرهنگ یکی از مهمترین مشکلات در شهرستان جم را وضعیت راه‌های این شهرستان عنوان کرد و افزود: جاده مواصلاتی جم به پالایشگاه یکی از طرح‌های مهمی است که اعتبارات فاز نخست این جاده تامین شده و امیدواریم تا شهریورماه پیمانکار طرح مشخص شود.

فرماندار شهرستان جم نیز در این نشست اظهار داشت: شهرستان جم میزبان شایسته‌ای برای صنعت نفت و گاز بوده است و امیدواریم صنعت نفت نیز نقش خود را در توسعه این شهرستان به خوبی ایفا کند.

فتح‌الله نوروزی به برخی از مشکلات این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: آب یکی از مهمترین مشکلات شهرستان جم است که به عنوان دغدغه اساسی مردم در این شهرستان محسوب می‌شود و امیدواریم شاهد رفع این مشکلات باشیم.

وی یکی دیگر از مشکلات شهرستان را در زمینه راه عنوان کرد و افزود: جاده جم به پالایشگاه یکی از مهمترین مسیرهایی است که نیازمند اجرای جاده مناسب دارد و باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

[کد خبر:AJ5320]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب