آینه جم: استاندار بوشهر از افزایش سرعت ساخت دهکده گردشگری بوشهر خبر داد و گفت: فاز نخست دهکده گردشگری بوشهر به مساحت ۱۲.۵ هکتار ماه آینده افتتاح و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش «آینه جم» به  نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در بازدید از روند ساخت دهکده گردشگری بوشهر با بیان اینکه دهکده گردشگری بوشهر در ۸۵ هکتار طراحی شده است گفت: فاز نخست این دهکده گردشگری در ۱۲.۵ هکتار مساحت تا یک‌ماه آینده افتتاح می‌شود و مابقی این طرح مهم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دهکده گردشگری بوشهر دارای مزیت‌های بسیار مهمی است یادآور شد: در این طرح گردشگری ضمن استفاده از طبیعت بکر ساحل و دریا، موارد زیست محیطی رعایت شده است.

وی با اشاره به اینکه روند اجرایی طرح دهکده گردشگری بوشهر مطلوب است افزود: روند اجرای ساخت دهکده ساحلی گردشگری بوشهر مطلوب است و به زودی یک پیمانکار دیگر به این مجموعه افزوده می‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه اکنون دهکده گردشگری بوشهر در ۸۵ هکتار طراحی شده بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده مساحت دهکده گردشگری بوشهر به ۱۹۵ هکتار افزایش می‌یابد و به عنوان قطب گردشگری جنوب کشور تبدیل می‌شود.











[کد خبر:AJ5377]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب