آینه جم؛ نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حق نوار مرزی شامل همه فرهنگیان استان‌های مرزی می‌شود.

به گزارش آینه جم؛ حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در نشست با جمعی از فرهنگیان دشتستان با اشاره به برقراری نوار مرزی در استان بوشهر اظهار داشت: پرداخت حق نوار مرزی از مهم‌ترین مطالبات فرهنگیان استان بوشهر بوده که با پیگیری‌های زیاد در کمیسیون‌های مختلف و همچنین با جلسات متعدد با مسئولان وزارتخانه، این مهم محقق شد.

این مسئول افزود: ماه گذشته، دلیل عدم برقراری حق نوارمرزی فرهنگیان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش مطرح و پیگیری و پس از بررسی و کارشناسی‌های لازم در زمینه مشکلات فرهنگیان حل مشکلات این قشر در مناطق محروم و مرزی مورد تاکید قرار گرفت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با تاکید بر اینکه حق نوار مرزی شامل همه فرهنگیان استان‌های مرزی می‌شود، خاطر نشان کرد: پرداخت حق نوار مرزی باید به گونه‌ای باشد که در یک استان مرزی، تمام شهرستان‌ها بتوانند از این حق برخوردار شوند و اینگونه نباشد که شهرستان‌های مرزی از این حقوق برخوردار باشند.

موسوی‌نژاد گفت: در بوشهر، شهرستان‌های مرزی را احصا کرده‌ایم و جمعیت زیادی از فرهنگیان در شهرستان‌های دشتستان و جم و سایر نقاط استان، شامل حق نوار مرزی نمی‌شوند که از مسئولان وزارتخانه خواسته‌ایم، تمام شهرستان‌های یک استان مرزی شامل این حقوق شوند تا تبعیض در پرداخت حق نوار مرزی برداشته شود.

وی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت فرهنگیان و معلمان عزیز و زحمتکش استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد/فارس

[کد خبر:AJ5381]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب