آینه جم:حضور وزیر کشور دولت اصلاحات در ورامین با حاشیه ‌هایی مواجه شد.
 آینه جم: حضور وزیر کشور دولت اصلاحات در ورامین با حاشیه ‌هایی مواجه شد.

حجت‌الاسلام موسوی لاری که عصر پنج شنبه برای سخنرانی در جمع اصلاح‌طلبان ورامین به این شهر سفر کرده بود، در هنگام ورود به سالن همایش با دلواپسانی مواجه شد که به دنبال ممانعت از سخنرانی وی بودند.

هنگام ورود وزیر کشور دولت اصلاحات به سالن چند نفری با سر دادن شعارهایی به سمت وی هجوم بردند که موجب شد عمامه وی از سر او بیافتد.

موسوی لاری طی سخنانی در این همایش گفت:‌ تفکری که بگوید فقط باید از من پیروی کنی، تفکری داعشی است. راهی را نرویم که چهره جمهوری اسلامی را همچون داعش جلوه دهیم.

مشاور رییس دولت اصلاحات تاکید کرد: ما وظیفه داریم از جمهوری اسلامی به گونه ای دفاع کنیم که ثابت کنیم جمهوری اسلامی مساوی منطق است. اما عده ای در داخل عملکردشان اینگونه نیست.

ورود مستقیم و سریع وزیر کشور به ماجرای حمله تندروها به وزیر کشور دولت اصلاحاترحمانی فضلی, وزیر کشور دولت تدبیر و امید به محض بازگشت از سفر بازدید از مرزهای خسروی شلمچه و چزابه در استان های ایلام و خوزستان از همان ابتدای وقوع ماجرای حمله تندوروها به حجت الاسلام و المسلمین موسوی لاری در جریان قرار گرفت.
به گزارش دیده بان رسانه ای دولت, وی بلافاصله دستورات لازم را به استاندار تهران و معاونت امنیتی و انتظامی برای جلوگیری از برهم خوردن مراسم و ادامه آن داد.
رحمانی فضلی همچنین به استاندار تهران دستور داد در اسرع وقت گزارش دقیقی از ماجرای حمله به موسوی لاری تهیه و برای وی ارسال کند.

عکس: حمله دلواپسان به موسوی لاری

عکس: حمله دلواپسان به موسوی لاری

عکس: حمله دلواپسان به موسوی لاری

ایلنا

[کد خبر:AJ10015]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب