آینه جم:برخورد کادر درمانی بیمارستان خمینی شهر با کودک 4 ساله واکنش های زیادی را به همراه داشته است. ماجرا هم از این قرار بود که مادری فرزند خود را براي بخيه صورتش به اورژانس بيمارستان می‌برد، اما پزشك اورژانس پس...

به گزارش آینه جم: برخورد کادر درمانی بیمارستان خمینی شهر با کودک 4 ساله واکنش های زیادی را به همراه داشته است. ماجرا هم از این قرار بود که مادری فرزند خود را براي بخيه صورتش به اورژانس بيمارستان می‌برد، اما پزشك اورژانس پس از اينكه متوجه مي‌شود خانواده اين كودك پولي ندارد بخيه صورت او را می‌كشد!به همین سادگی!بدون توجه به وجدان انسانی و قسم کاری!

درواقع می توان گفت، در چند سال اخير در مواردی برخورد‌های نامناسبي با بيماران در بيمارستان‌های مختلف انجام شده است. اين در حالی است كه اخلاق پزشكی يكی از اولويت‌ها در شغل پزشكی است.

حالا هم معاون درمان وزارت بهداشت، از بررسی پرونده اختلال در درمان کودک اصفهانی در دادگاه نظام پزشکی و تخلفات اداری دانشگاه خبر داده است.

آقاجانی گفته: با توجه به تخلفی که در بیمارستان اتفاق افتاده بود و جمع بندی کارشناسی های انجام شده، شب گذشته در جلسه ای با مسئولین ارشد دانشگاه مقرر شد که مسئولین بیمارستان خمینی شهر اصفهان از سمت خود برکنار شوند و ضمنا به مسئولین حراست، بازرسی و برخی از مسئولین دیگر دانشگاه تذکرات جدی داده شد.

نکته مهم اما در این میان اینجاست که چرا حتما باید تخلفاتی از این دست رخ دهد تا پول پرستی که جامعه پزشکی به ان شهرت یافته است اصلاح شود؟
 
عکس زیر می تواند سرمشقی برای پزشکان ایرانی باشد.عکسی که نشان می دهد یک پزشک چینی برای آرامش کودک بیمارش به او انیمیشن نشان می دهد.کاش کمی انسانیت بیاموزیم.

پزشکان ایرانی بخوانند و ببینند

باشگاه خبرنگاران جوان

[کد خبر:AJ10592]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب