بندرترکمن- مشاور جوان فرمانداری شهرستان ترکمن از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی مدیریت کارآفرینی در گلستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر کُر، شامگاه دوشنبه، در نشست با خبرنگاران شهرستان، گفت: محورهای این کارگاه آموزشی شامل اشتغال، رشد و توسعه اقتصادی، منطقه آزاد تجاری، توریسم و گردشگری، کسب و کارهای آزاد در استان گلستان است.

وی در این زمینه گفت: پیشنهاد برگزاری این کارگاه با هدف ايده پردازی، خلاقيت، مشاركت گرايی، پشتكار كاری و رقابت پذيری در بین جوانان را به فرماندار شهرستان ارائه دادیم و مرجان نازقلچی فرماندار شهرستان ترکمن نیز با این پیشنهاد موافقت و قابلیت اجرایی شدن بخود گرفت.

مشاور جوان فرمانداری ترکمن بیان کرد: ظرفیت شرکت در این کارگاه محدود است و در پایان نیز گواهی شرکت در کارگاه از سوی شرکت تعاونی توزیعی کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای شرکت کنندگان صادر می‌شود.

وی افزود: این کارگاه در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۴ از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۷:۳۰ در کتابخانه تخصصی و خصوصی زنده یاد پورقاز بندرترکمن و با مشارکت و حمایت مالی شرکت آمار پژوهان هیرکان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، مدرس این دوره دکتر قربان محمد پورقاز، دانش آموخته اقتصاد، کارآفرین برتر و مولف کتاب کارآفرینی اجتماعی فراتر از کارآفرینی اقتصادی می باشد.

[کد خبر:AJ1365]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب