گرگان - شهردار گرگان گفت: به مناسبت فرا رسيدن هفته گراميداشت مقام معلم، جشن ويژه ای برای معلمان بازنشسته شهر گرگان در شهرک فرهنگيان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسين صادقلو شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معلمی کار مقدسی است که از شئون الهی محسوب می ­شود به طوری که این قشر با تعلیم و تربیت انسان­ ها نقش تعیین کننده­ ای در جامعه بر عهده دارند.

صادقلو افزود: کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی است زیرا تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های این قشر است که با هدایت و راهنمایی درست، انسان­ ها را از جهل و نادانی به راه راست هدایت می­ کنند تا آنان به مسیر گمراهی کشیده نشوند. 

وی تصریح کرد: فرهنگیان بازنشسته برای تربیت جوانانی که امروز در کشور خدمات ارزشمندی ارائه می کنند، زحمات زیادی کشیده اند و همه ما وامدار این قشر فرهیخته هستیم. 

شهردار گرگان با اشاره به برگزاری مراسم جشن ويژه معلمان بازنشسته خاطرنشان كرد: توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری مراسم جشنی برای معلمان بازنشسته تدارک ديده شده است تا از اين طريق بتوانيم از زحمات اين بزرگواران تجليل کنیم.

لازم به ذكر است مراسم جشن معلمان بازنشسته، در روز سه شنبه ١٥ ارديبهشت در سايت ورزشی شهرك فرهنگيان از ساعت ١٧ با حضور هنرمندان استانی برگزار مي شود. 

[کد خبر:AJ1373]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب