کرمان - استاندار خراسان رضوی حاشیه نشینی را بزرگترین مشکل این استان عنوان کرد و گفت: این استان محور کارشناسی حاشیه نشینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رشیدیان عصر سه شنبه در نشست استانداران منطق پنج کشور که با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد؛ استاندار کرمان را پیشرو در شعار «همدلی و همزبانی دولت و ملت» دانست و گفت: رزم حسینی با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی با هدف همگرایی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی به استقبال سال ۹۴ و نامگذاری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت رفته است.

دبیر نشست استانداران منطقه پنج کشور ادامه داد: بحث سیاست های توسعه اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت یازدهم برای عبور از بحران های اقتصادی از جمله مهم ترین مسائلی هستند که همواره مورد تاکید دولت تدبیر و امید قرار دارند.

وی؛ تشکیل شوراهای مناطق برای بهره گیری از ظرفیت های استان هایی که دارای تعاملات و اشتراکاتی با هم هستند را از برنامه های وزیر کشور دانست و افزود: استاندران منطقه پنج جز استاندران فعال هستند.

رشیدیان تصریح کرد: توسعه حمل و نقل با توجه به ظرفیت های این مناطق، بررسی مشکلات روستاها، حاشیه نشینی و ... از فعالیت های گسترده این کمیته به شمار می روند.

وی حاشیه نشینی را بزرگترین مشکل استان خراسان رضوی دانست و گفت: از این استان می توان به عنوان محور کارشناسی حاشیه نشینی نام برد.

رشیدیان خشکسالی را مهمترین مشکل کشور به ویژه در شرق و استان سیستان و بلوچستان دانست و افزود: استان سیستان و بلوچستان به عنوان محور کارشناسی مشکل خشکسالی انتخاب شده و انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور جز پیشنهادات این حوزه است.

[کد خبر:AJ1385]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب