سنندج – مدیر کل بهزیستی استان کردستان حفظ کرامت انسانی و همچنین ارائه خدمت صادقانه به جامعه هدف را از اولویت های اصلی این اداره کل در کردستان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صید صباح قریشی ظهر امروز چهارشنبه در جریان بازدید از اداره بهزیستی شهرستان مریوان در نشست با پرسنل و شماری از مراجعان این اداره گفت: سازمان بهزیستی نهادی خدمت گذار و خدمت رسان به جامعه هدف خود است و در همین راستا باید از تمامی ظرفیت های در اختیار برای کمک به افراد مراجعه کننده در این سازمان بهره برداری کرد.

وی با اشاره به اهداف و برنامه های سازمان بهزیستی در سطح کشور و استان کردستان عنوان کرد: بهزیستی سازمانی فرهنگی، اجتماعی، امدادی و کاملا تخصصی است که به منظور گسترش رحمت الهی در جامعه و حفظ ارزش ها و کرامات والای انسانی، مجموعه خدماتی را ارائه می دهد.

مدیر کل بهزیستی استان کردستان یادآور شد: این سازمان برای کمک به قشرهای محروم و انسان هایی که بنا به دلایل محیطی، اجتماعی، اقتصادی و ارثی و نیز داشتن مشکلات جسمی، روانی، عاطفی، گرفتار مشکلات و دچار عدم تعادل شده اند، تاسیس شده است.

وی بر لزوم صبر و استقامت کارکنان و پرسنل شاغل در بهزیستی یادآور شد: داشتن صبر و همچنین رعایت اخلاق برای برخورد مناسب با مراجعان به این اداره یک امر لازم و ضروری است و انتظار می رود که تمامی همکاران ما به این اصل مهم توجه داشته باشند چرا که مراجعان سازمان بهزیستی دچار کمبود و یا مشکلی هستند و باید با اخلاق نیکو و حسنه ای با آنها برخورد کرد.

قریشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت های صورت گرفته از اداره کل بهزیستی استان کردستان بیان کرد: خوشبختانه نگاه به بهزیستی بهتر شده است و معمولا مسئولان استانی و کشوری همواره سعی می کنند که از این سازمان حمایت کنند که این مهم رسالت ما را برای خدمت گذاری بهتر به مردم سنگین تر می کند.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: اداره بهزیستی مریوان نیز باید در راستای حمایت از افراد نیازمند و همچنین کمک به آنها در چهارچوب های قانونی حرکت کرده و در این راستا از تمامی ظرفیت های موجود در این شهرستان نیز بهره برداری کند.

در جریان این بازدید رئیس اداره بهزیستی شهرستان مریوان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته را ارائه کرد و در ادامه مدیر کل بهزیستی استان کردستان علاوه بر گفتگو با پرسنل ضمن بازدید از بخش های مختلف با شماری از مراجعان نیز به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به مردم در این اداره آشنا شد.

[کد خبر:AJ1417]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب