سرمربی تیم کاراته مناطق نفت خیز گفت: این دوره از مسابقات سوپر لیگ کاراته بارها و بارها تغیبر برنامه داشت و به نظر می‌رسد سازمان لیگ استقلال کاری نداشته باشد و فکر می‌کنم بساط لیگ را جمع کنند بهتر است.

مهران بهنام فر ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: نمی‌دانم چرا و با کدام دلیل قانونی اقدام به لغو بازی مهم بین دانشگاه آزاد و آذرخودرو کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. مگر می شود به دلیل آسیب دیدگی چندکاراته کا یک بازی با تعویق انداخت؟

وی افزود: اگر چنین قانونی وجود دارد بگویند ما هم از آن استفاده کنیم! بازیکنان ما هم در چند وزن مشکل آسیب دیدگی دارند آیا می تواتیم درخواست لغو بازی را بدهیم. فکر نمی‌کنم در لیگ سایر رشته های ورزشی شاهد چنین تصمیماتی باشیم.

سرمربی تیم کاراته مناطق نفت خیز جنوب ادامه داد: از ابتدای لیگ تاکنون چندین بار برنامه مسابقات را تغییر داده اند، ما یک تیم دولتی هستیم که با این تغییر برنامه ها دچار مشل شده ایم. معتقدم سازمان لیگ تصمیم گیرنده نیست و کارهای اجرایی را انجام می دهد ، تصمیم گیرنده واقعی برخی افراد در فدراسیون هستند که در امور درخالت می کنند.

بهنام فر در خصوص دیدار با صدرنشین مسابقات گفت: آذرخودرو تیم خوبی است که با هدایت دباغیان و حضور اعضای تیم ملی تا اینجای مار نتایج خوبی کسب کرده است ، ولی ما برای شکست این تیم به تهران می آئیم. برتری مقابل دانشگاه آزاد به تیم ما انگیزه داده و مطمئن باشید برای پیروزی به مصاف صدرنشین می رویم.

وی در پایان گفت: بازی دانشگاه آزاد و آذرخوردو در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی خیلی موثر بود و بدلیل واهی تصمیم به تغییر زمان بازی گرفته شد. حداقل باید ما را در جریان کار قرار می دادند. با این تصمیمات سلیقه ای و تغییر برنامه فکر می کنم بساط لیگ را جمع کند بهتر باشد. 

قابل دکر است هفته دوم از رقابتهای سوپر لیگ کاراته روز جمعه در سالن شهید افراسیابی برگزار خواهد شد. 

[کد خبر:AJ1426]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب