قم - سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان قم گفت: تیم هندبال بانوان هدف پویان جوان حریفان خود را در لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور شناخت.

زهرا احمدی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم هندبال هدف پویان جوان قم در حالی امسال برای اولین بار در لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور شرکت می‌کند که باید در این مسابقات ۱۴ مسابقه به صورت رفت و برگشت برگزار کند.

وی افزود: حریفان تیم هدف پویان قم در این مسابقات مشخص شده‌اند که تیم‌های ثامن الحجج سبزوار، ذوب آهن اصفهان، نفت و گاز گچساران، شهرداری سنندج، شهید چمران لارستان، تاسیسات دریایی تهران، هدف پویان جوان قم و کرمان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان قم گفت: بر اساس برنامه‌ای که فدراسیون هندبال اعلام کرده و در نشست نمایندگان باشگاه‌ها مورد تأکید قرار گرفت، مسابقات از ۲ مرداد امسال آغاز می‌شود و باید تا آن زمان شرایط را برای حضور در لیگ بر‌تر مهیا کنیم.

احمدی نیا بیان داشت: با توجه به اینکه تیم هدف پویان قم فاقد حامی مالی است و از نظر پشتیبانی مالی مشکلاتی دارد امیدوارم مسئولان استانی همکاری کنند تا این تیم بتواند بدون دغدغه مالی در لیگ بر‌تر حاضر باشد.

وی عنوان کرد: هدف پویان قم سال گذشته قهرمان لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور شد و با توجه به اینکه ۲ تیم بر‌تر این مسابقات به لیگ بر‌تر صعود می‌کردند، هدف پویان و نماینده کرمان به لیگ بر‌تر در سال ۹۴ راه پیدا کردند.

سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان قم تصریح کرد: جوانی و بومی سازی، ۲ مشخصه مهم تیم هدف پویان قم است که این تیم را در میان تیم‌های قدرتمند لیگ بر‌تر متمایز کرده و امیدواریم روند بومی سازی با پشتیبانی از نماینده قم تداوم داشته باشد.

[کد خبر:AJ1429]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب