یزدـ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری ۵۰ نشست موضوعی با محوریت خانواده در طول سال ۹۴ در یزد خبر داد.

محمدرضا دشتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سلسله نشست‌های موضوعی از ابتدای سال جاری تا پایان امسال با حضور اساتید برجسته ملی و استانی برای خانواده‌های یزدی با محوریت خانواده در ۱۰ موضوع برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از جمله موضوع‌هایی که برای برگزاری این نشست‌ها در نظر گرفته شده است می‌توان به بحث جمعیت، تغذیه سالم، تربیت اجتماعی، تربیت دینی، سبک زندگی اسلامی و ... اشاره کرد.

دشتی یادآور شد: نخستین نشست از سلسله نشست های یاد شده، قرار است روز دوشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شود و حضور افراد در این نشست رایگان و تنها با ثبت نام امکان پذیر است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: نخستین موضوع برای نخستین جلسه، دلبستگی در دوران بزرگسالی انتخاب شده که با حضور دکتر مهدی رجبی، عضو هیئت علمی دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در مجموع قرار است هفته ای یک نشست تا پایان سال برگزار شود که بر اساس پیش بینی انجام شده، مجموع این سلسله نشست ها به ۵۰ مورد خواهد رسید.

دشتی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این نشست ها می توانند هر هفته، نام، نام خانوادگی و کدملی خود را به شماره ۳۰۰۰۶۱۵۹ پیامک کنند و بر اساس دستورالعملی که در پیامک ها برای آنها ارسال می شود، در این نشست ها شرکت کنند.

وی یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در نخستین نشست می توانند تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه برای ثبت نام به روش یاد شده اقدام کنند.

دشتی افزود: نخستین نشست قرار است روز دوشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار شود.

[کد خبر:AJ1450]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب