قم - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم از ایجاد غرفه پاسداشت روز قم در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: دومین روز این نمایشگاه به استان قم اختصاص گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اسماعیلی ظهر چهارشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از اختصاص روز دوم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به استان قم خبر داد.

وی با بیان اینکه با شروع کار نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هر روز به یک استان اختصاص دارد تا ریاست نمایشگاه را در دست بگیرد و به معرفی استان قم و تولیدات فرهنگی استان خود بپردازد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم با بیان اینکه دومین روز نمایشگاه به استان قم اختصاص دارد، افزود: در این روز ریاست افتخاری نمایشگاه به آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سپرده خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه بسیاری از شخصیت‌های استانی و نیز جمعی از خبرنگاران قمی در این روز در نمایشگاه حضور خواهند داشت، گفت: برنامه‌های متنوعی برای این روز در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام اسماعیلی کنفرانس خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، قم پژوهی توسط اساتید مجرب، رونمایی از کتاب ضریح عشق، نقد کتاب، رونمایی از کتاب کنگره شعر فاطمی را از برنامه در این روز نام برد.

وی همچنین برگزاری تئا‌تر خیابانی در فضای بیرونی نمایشگاه با موضوع کتاب را از دیگر اقدامات در پاسداشت روز قم در نمایشگاه بین المللی کتاب عنوان کرد.

[کد خبر:AJ1451]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب