زنجان- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت:بودجه عمرانی شركت در سال ۹۳ با افزايش ۱۵۰ درصدی نسبت به سال ۹۲ به ۲۰۰ ميليارد ریال رسيد و سال ۹۴ بودجه عملياتی ۳۵۰ ميليارد ریال است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شهرک صنعتی ناصر صیدی افزود: بودجه عمراني شركت در سال ۹۳ با افزايش ۱۵۰ درصدي نسبت به سال ۹۲ به ۲۰۰ ميليارد ريال رسيد و اين شركت براي سال ۹۴ بودجه عملياتي را ۳۵۰ ميليارد ريال پيش بيني كرده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته عمليات اجرايي سه شهرك و دو ناحيه صنعتي جديد در استان آغاز شده و اميدواريم با حمايت هاي مسئولان استان و سازمان صنايع كوچك بتوانيم در احداث و تكميل زيرساخت هاي اين شهركها و نواحي صنعتي شاهد پيشرفت چشمگير باشيم.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان تعداد قراردادهاي واگذاري زمين در سال ۹۳ را ۱۴۷ فقره عنوان كردو افزود: مساحت زمين هاي واگذار شده به متقاضيان در قالب اين قراردادها ۵/۲۷ هكتار بوده است.

 صيدي به ميزان زمين هاي آزاد شده حاصل از فسخ قراردادهاي راكد اشاره كرد و گفت: در سال گذشته با برگزاري ۶ جلسه هيات داوري و تعيين تكليف پرونده هاي متعدد،  ۶۸/۴۰ هكتار از اين اراضي راكد در قالب ۷۶ قرارداد فسخ و آزادسازي شده و به متقاضيان واجد شرايط واگذار خواهد شد. وي اضافه كرد: همچنين در سال گذشته ۲۰ جلسه كميته وصول مطالبات معوق تشكيل و ۴۴ ميليارد ريال از اين مطالبات با پيگيري هاي صورت گرفته وصول شده است.

وي اجراي برنامه هاي فرهنگي و ورزشي را از ديگر اولويت هاي شركت برشمرد و تصريح كرد: خوش بختانه در سال گذشته شركت برنامه هاي فرهنگي و ورزشي متعددي را برگزار نموده است.

صيدي در بخش ديگري از سخنان خود پرداخت تسهيلات از محل كمك هاي فني و اعتباري وتجديد ساختار صنايع را مهم ترين رسالت شركت در حوزه صنايع كوچك عنوان كرد و افزود: در اين رابطه در سال ۹۳ از ۸۷ ميليارد ريال اعتبار ابلاغي مبلغ ۷۸ ميليارد ريال تسهيلات مصوب و ۵۵ ميليارد ريال به ۲۶ واحد صنعتي پرداخت شده است و الباقي نيز در مرحله پرداخت قرار دارد.

صيدي اضافه كرد: در سال گذشته مبلغ ۷۵۰ ميليون ريال از محل اعتبارات ملي بابت توسعه خوشه‌هاي كسب و كار استان اختصاص يافته و به هزينه گرفته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

[کد خبر:AJ1504]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب