اصفهان - رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مشکلی برای حضور در ترکیب این تیم اصفهانی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رشید مظاهری که در دیدار هفته گذشته ذوب‌آهن مقابل نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت شد، مشکلی برای حضور در ترکیب تیم اصفهانی در هفته بیست و نهم ندارد.

تیم اصفهانی در شرایطی عصر روز یکشنبه در اصفهان میزبان تیم ملوان است که مصدومیت دروازه‌بان تیم اصفهانی بهبود پیدا کرده و محمدباقر صادقی، دیگر دروازه‌بان این تیم نیز شرایط بهتری دارد.

خبر خوش برای شاگردان گل محمدی این است که سبزپوشان اصفهان در این هفته هیچ بازیکن محرومی نیز ندارند و تیم ذوب آهن از این نظر با مشکلی مواجه نیست.

شرایط کاوه رضایی، مهاجم مصدوم ذوب‌آهن که در هفته‌های گذشته شرایط حضور در مسابقات را نداشت، برای دیدار یکشنبه مشخص نیست.

البته اکبر ایمانی و اسماعیل فرهادی، دو بازیکن دیگر ذوب‌آهن همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و در کنار سیف‌پناهی، از مصدومان ذوب‌آهن به شمار می‌روند.

ایمانی که در هفته‌های گذشته به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم سبزپوش نبوده، در مسابقه این هفته نیز غایب خواهد بود.

همچنین اسماعیل فرهادی، مهاجم سبزپوشان نیز که هفته‌هاست با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، همچنان در تمرینات تیم اصفهانی غایب است.

پویا سیف پناهی، دیگر بازیکن ذوب‌آهن که ابتدای فصل به دلیل مصدومیت از تمرینات دور شد، به تازگی به جمع شاگردان گل‌محمدی پیوسته و مشغول تمرین است.

در ترکیب تیم ملوان بندر انزلی نیز مازیار زارع و عزیز معبودی دو بازیکن اصلی این تیم به دلیل محرومیت حضور ندارند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ روز یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

[کد خبر:AJ1522]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب