کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: اقدامات انجام شده در حوزه دولت الکترونیک در استان کرمانشاه کافی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کرمانشاه بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ زنی مرکز دیتا سنتر کرمانشاه که با حضور وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات انجام شد بادآوری کرد: طی سال گذشته و اکنون وزبر ارتباطات و فنآوری اطلاعات و تیم وزارت ارتباطات سه سفر به استان کرمانشاه داشتند که وعده هایی که در دو سفر قبلی به مردم داده شد امروز محقق شد.

وی افزود: از آنجا که حوزه ICT در بحث اشتغال کشور و استان نقش قابل توجهی دارد امیدواریم بتوانیم در استان کرمانشاه در این حوزه گام های موثرتری برداریم و کرمانشاه الگوی پیشرو در این زمینه باشد و این امر به سایر استان ها تسری یابد.

رضایی بابادی تصریح کرد: پروژه های مناسبی در ماه های اخیر در این حوزه آغاز شد و امروز نیز مرکز دیتاسنتر استان کلنگ زنی شد و امیدواریم این مرکز به سرعت به بهره برداری برسد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: همه مدیران استان کرمانشاه به توسعه فناوری توجه ویژه دارند و توسعه استان را در این حوزه دنبال می کنند، برنامه های خوبی نیز در این خصوص تهیه شده است.

وی در پایان اشاره کرد: علی رغم تمامی فعالیت های انجام شده اما هرچقدر هم در این حوزه کار شود کافی نیست چرا که در استان کرمانشاه به عنوان مرکز منطقه غرب کشور و امکان پوشش به استان های مجاور عراق، ظرفیت زیادی وجود دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از صبح امروز برای کلنگ زنی مجتمع دیتا سنتر استان کرمانشاه و افتتاح چندین پروژه عمرانی مخابراتی وارد کرمانشاه شده است.

وی در یک نشست حزبی و سیاسی و راهپیمایی علیه جنایات آل سعود نیز شرکت کرده است.

[کد خبر:AJ1526]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب