اصفهان - دروازه‌بان تیم سپاهان اصفهان گفت: تنها کسانی که باور به قهرمانی سپاهان داشتند، بازیکنان بودند و خوشحال هستم که به باور خود جامعه عمل پوشاندیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان احمدی شامگاه جمعه پس از قهرمانی تیمش در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بچه‌ها برای رسیدن به این قهرمانی یک فصل زحمت کشیدند و جا دارد به کارگران کارخانه فولاد مبارکه و مسئولان فولاد تبریک بگویم که در طول فصل برای ما سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: ما در بعضی بازی‌های خود نتیجه نگرفتیم و تحت فشار بودیم اما خدا را شکر که در نهایت و با حمایت مسئولان توانستیم قهرمانی را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

دروازه‌بان تیم سپاهان اصفهان تصریح کرد: سختی‌های زیادی کشیده بودیم و هیچ کس به جز خودمان فکر نمی‌کرد سپاهان قهرمان شود زیرا ما به این باور رسیده بودیم که قهرمان شدیم و به هدف خود هم رسیدیم.

نویدکیا: سپاهان تنها به دنبال قهرمانی آسیا است

هافبک تیم سپاهان نیز گفت: سپاهان تنها به دنبال قهرمانی آسیا است و تلاش می‌کند که فصل آینده قهرمانی آسیا را ازآن خود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول نویدکیا شامگاه جمعه پس از قهرمانی تیمش در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: این قهرمانی را به هواداران و همه کسانی که برای تیم سپاهان زحمت کشیدند و کارگرانی که زحمت کشیدند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: امیدوارم سپاهان همیشه اینگونه باشد و قهرمان شود و قهرمانی آسیا را در کلکسیون خود به ارمغان بیاورد و همه تلاش تیم بر این موضوع است.

[کد خبر:AJ1800]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب