سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه از حضور تمامی قهرمانان کشتی این کشور در رقابتهای بازی‌های اروپایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ماگومد گوسینوف سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه با بیان این مطلب افزود: مطمئنا تمامی آزادکارانی که در مسابقات قهرمانی روسیه به مقام نخست دست یافتند، شایستگی این عنوان را داشتند و در صورت عدم مصدومیت باید در مسابقات بازی‌های اروپایی حضور یابند.

وی ادامه داد: البته ختاگ تسابولوف قهرمان رقابتهای جهانی ۲۰۱۴ ازبکستان در رقابتهای قهرمانی کشور شکست خورد که این اتفاق قابل سرزنش نیست و می‌توان همچنان روی این آزادکار حساب ویژه‌ای باز کرد. بدین ترتیب تسابولوف به اردوی تیم روسیه دعوت خواهد شد تا همچنان به عنوان یکی از مهره‌های تیم ملی محسوب شود.

سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه افزود: حاجی ماگمدف نیز با درخشش در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم موفق شد با نتیجه ۹  بر صفر گاسیموف را شکست دهد و جایگاه خود را در تیم روسیه اثبات کند.

به گفته وی نتایج کشتی گیران در رقابتهای پیش رو از جمله بازی‌های اروپایی، ملاک حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ لاس وگاس آمریکا خواهد بود.

گوسینوف در مورد ترکیب تیم روسیه در بازیهای اروپایی که ۲۳ خردادماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می‌شود، گفت: تمامی نفرات نخست قهرمانی کشور روسیه در صورت نداشتن مصدومیت و بیماری در این رقابتها حضور خواهند یافت. همچنین کسب عنوان قهرمانی کشتی گیران در این مسابقات می‌تواند راه حضور آنها در رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ را باز کند.

[کد خبر:AJ1828]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب