بابلسر- معاون تبلیغ مهدویت کشور با تاکید به اینکه زمینه برای ظهور حضرت مهدی(عج)فراهم شود،گفت: مسلمانان امام زمان را ناظر بر اعمال خود بدانند.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام محمدرضا نصوری عصر پنج شنبه در چهارمین همایش هم اندیشی مسئولان مهدیه های مازندران در مهدیه سادات محله بابلسر با تاکید به سبک زندگی مهدویت، توسل به قرآن و ائمه معصومان اظهار داشت: برای رسیدن به سبک زندگی مهدویت باید در مسیر قرآن حرکت کنیم.

معاون تبلیغ و ارتباطات مهدویت کشور با بیان اینکه در دوران غیبت امام زمان(عج)بسیاری از آداب و اخلاق برای پیروان اهل بیت در قرآن و احادیث بیان شده است،گفت: خیلی از بدعت ها،انحرافات و آسیب ها مربوط به اماکنی است که غفلت ها در آن انجام می شود.

وی با تاکید به اینکه زمینه باید برای ظهور حضرت مهدی(عج)فراهم شود،گفت: اگر مسلمانان امام زمان را ناظر بر اعمال خود بدانند رفتارشان در عرصه های فردی و اجتماعی اصلاح می شود.

نصوری دوستدار علم بودن،احترام به فقرا و پیروی از دستورات امام زمان را مهم ترین ویژگی یک مسلمان دانست و افزود: انتظار واقعی انتظاری است که همراه با رشد، پویایی و بالندگی باشد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) مازندران با بیان اینکه تمام تلاش ما مطهر کردن مساجد و مهدیه ها به قرآن و عترت رسول الله است،بیان کرد: ماه شعبان فرصت مناسبی است تا سبک زندگی مهدویت را در جامعه گسترش دهیم.

وی با تاکید به اینکه اجازه ندهیم جشن ها و مراسمات این ایام آلوده به منکرات خداوند شود، یادآور شد: سعی کنیم امسال نگاه جدیدی نسبت به معنویات در کشور ایجاد کنیم.

نصوری با بیان اینکه متاسفانه احیای شب نیمه شعبان در کشور مغفول مانده است،گفت: مناجات شعبانیه،دعای کمیل،زیارت امام حسین(ع) در نیمه شعبان قرائت شود.

وی با تاکید به اینکه بحث استقبال و پیشواز از نیمه شعبان مورد توجه قرار گیرد،بیان داشت: در این ایام مهدیه ها و مساجدی که به نام امام زمان (عج) است برنامه های عبادی و فرهنگی مخصوص برگزار کنند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مهدویت کشور یادآور شد: سازمان تبلیغ و ارتباطات مهدویت کشور آمادگی دارد برای تمام مهدیه های کشور دوره های آموزشی جهت تربیت نیروهای متدین و منتظر برگزار کند.

نصوری با بیان اینکه برخی به دروغ زمان و علائم ظهور امام زمان(عج)را ابلاغ می کنند،بیان داشت: طبق بیانات مقام معظم رهبری ابلاغ هر گونه علائم و نشانه ظهور امام زمان(عج)نادرست و موجب انحراف است.

وی افزود: سعی شود مساجد،مهدیه ها و پایگاهها مکانی برای تقویت یاران حضرت مهدی باشد تا اگر شبهه ای در زمینه مهدویت بوجود آمد بتوانند پاسخگو بوده و زمینه انحراف را از بین ببرند.

[کد خبر:AJ1984]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب