ورامین- پیش بینی شده غلامعلی حداد عادل بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز روز پانزدهم خرداد در ورامین حضور یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید محمد یکتا عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: نماز جمعه ورامین از جمله قدیمی ترین نماز جمعه های کشور به حساب می آید.

مسئول روابط عمومی ستاد نماز جمعه ورامین افزود: نماز جمعه ورامین تنها چندماه پس از اقامه نماز جمعه در تهران به امامت آیت الله طالقانی برپا شد و در طول بیش از سه دهه گذشته به عنوان مهمترین سنگر سیاسی و فرهنگی و اجتماعی این شهرستان محسوب می شود.

وی ادامه داد: نماز جمعه ورامین در برهه ها و شرایط حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره توانسته نقش روشنگری خود را ایفا کند و زمینه ساز حمایت حداکثری مردم از نظام اسلامی و آرمان های آن شود.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: خوشبختانه سنگر نماز جمعه ورامین با هدایت های آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان جایگاه خاصی در استان تهران داشته و تاکنون بسیاری از مسئولان رده بالای کشوری در نماز جمعه ورامین به سخنرانی پرداختند.

محمدی یکتا با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای حضور سخنرانان قبل از خطبه های نماز جمعه ورامین بیان داشت: جمعه اول خرداد ماه سرهنگ محمد کاشانی رییس اداره حفظ و نشر آثار دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر سخنرانی می کند.

وی ادامه داد: هشتم خرداد ماه در آستانه روز جهانی بدون دخانیات است و لذا در روز جمعه هشتم خرداد ماه حمیدرضا شاهسون رییس جمعیت مبارزه با دخانیات شهرستان ورامین سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این شهرستان خواهد بود.

مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه ورامین در ادامه به پانزدهم خرداد ماه و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ اشاره و عنوان کرد: به همین دلیل جمعه پانزدهم خرداد ماه و بعد از راهپیمایی باشکوه مردم شهرستان ورامین غلامعلی حداد عادل در جمع مردم و وارثان قیام ۱۵ خرداد سخنرانی خواهد کرد. 

[کد خبر:AJ1987]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب