وزیرآموزش و پرورش در اهواز گفت: دولت با همه توان خود به دنبال تهیه منابع مورد نیاز آموزش و پرورش است و بخش دوم مطالبات فرهنگیان تا ۳ ماه دیگر پرداخت می‌شود…

فانی

به گزارش آینه جم؛ علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ۶۵ پروژه آموزشی با اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال در خوزستان به بهره برداری می‌رسد که هزینه ساخت آنها را خیرین تأمین کردند.
وی افزود: بیش از ۶ هزار کلاس دیگر تا مهرماه امسال برای دانش اموزان به بهره برداری می رسد که در خوزستان شامل ۱۱۰ پروژه اموزشی دیگر می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: حضور خیرین برای ساخت و ساز و مدارس سبب جهش در فعالیت های اموزشی آموزش و پرورش کشور می‌شود و امیدوارم برگزاری همایشات مختلف برای تقدیر از انها انجام شود.
وی بیان کرد: دولت با همه توان خود به دنبال تهیه منابع مورد نیاز آموزش و پرورش است و بخش دوم مطالبات فرهنگیان تا ۳ ماه دیگر پرداخت می‌شود.
فانی گفت: مجوز استخدام ۵ هزار نیروی جدید برای اموزش و پرورش اخذ شده که استان خوزستان در اولویت وزارت آموزش و پرورش است.
وی اظهار داشت: نهایتاً تا ۳ ماه دیگر این دستور العمل منتشر می‌شود که فرزندان فرهنگیان و مربیان آموزش و پرورش در اولویت هستند.
انتهای پیام/

منبع:تسنیم

[کد خبر:AJ4399]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # شیرزاد 1394-03-08 03:38
جناب فانی . اگه ممکنه محبت کنین و ترتیبی بدین که فرزندانمان در یه دستگاه دیگه ای مثل شرکت نفت یاگاز یا اب وبرق و...استخدام بشن .و مثل پدراشون همیشه در دست وپا نزنن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب