سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام خبر برگزاری جلسه مشترک متقاضیان استیضاح وزیر آموزش و پرورش با فانی گفت: این جلسه یکشنبه هفته آتی با حضور فانی برگزار می‌شود.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، از تشکیل جلسه مشترک کمیسیون آموزش با وزیر آموزش و پرورش در هفته آتی خبر داد و گفت: جلسه مشترک متقاضیان استیضاح وزیر آموزش و پرورش روز یکشنبه (24 خردادماه) با حضور وی برگزار می‌شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص عدم برگزاری جلسه غیرعلنی نمایندگان با وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: پیش از این 175 تن از نمایندگان با امضای نامه‌ای خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی با حضور فانی شده بودند که بنا به صلاحدید هیات رئیسه این جلسه برگزار نشد.

وی ادامه داد: در جلسه علنی امروز نیز برخی نمایندگان مجددا خواستار برگزاری این جلسه غیرعلنی شدند که رئیس جلسه امروز موضوع استیضاح را به علت ارجاع این قضیه به کمیسیون آموزش و تحقیقات، کان لم یکن تلقی کرد و از احتمال برگزاری چنین جلسه ای در هفته آتی خبر داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان با بیان اینکه هفته آتی جلسه استیضاح وزیر آموزش برگزار نخواهد شد، خاطرنشان کرد: جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هفته بعد از بررسی این موضوع در کمیسیون آموزش با حضور وزیر آموزش و پرورش موکول می‌شود./

[کد خبر:AJ4702]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب