آینه جم،به هر ترتیب به نظر می رسد تا روزهای آینده شاهد ورود مسئولین ارشد وزارت نفت برای پاسخ دادن به ابهامات موجود مطرح شده توسط معترضین استان بوشهر نسبت به آزمون اخیر استخدامی این وزارتخانه باشیم

 

 به گزارش آینه جم،روز چهارشنبه این هفته تعدادی از داوطلبین بومی آزمون استخدامی شرکت گاز روبه‌روی دفتر نماینده ولی فقیه استان بوشهر تجمع کردند که در پایان تعدادی از آنان موفق به دیداربا نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهرشدند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با نمایندگان معترضین اعلام کرد : در طی هفته اخیر این امر را پیگیری خواهند کرد و یا تعدادی از معترضین را به عنوان نماینده به تهران خواهند فرستاد و یا اینکه مسئولین مرتبط با این موضوع پیش آمده را به استان دعوت خواهند کرد.

به هر ترتیب به نظر می رسد تا روزهای آینده شاهد ورود مسئولین ارشد وزارت نفت برای پاسخ دادن به ابهامات موجود مطرح شده توسط معترضین استان بوشهر نسبت به آزمون اخیر استخدامی این وزارتخانه باشیم.
 

 

 

 

 

 

 

نماینده بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از توافقش با سه معاون وزیر نفت برای بررسی مجدد نتایج آزمون استخدامی این وزارتخانه برای متقاضیان استان بوشهر خبر داد.

عبدالکریم جمیری افزود : با تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برای حل مشکل ایجاد شده در استخدام وزارت نفت برای داوطلبان استان بوشهر ، پس از مکاتبات کتبی و صحبت های شفاهی با مدیران ارشد وزارت نفت پیگیری رسیدگی به شکایات داوطلبان استان بوشهر را در دستور کار قرار دادم .

وی اضافه کرد : نتیجه نشست های جداگانه و سپس مشترک با مهندس اوجی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز ایران،دکتر سلحشور معاونت توسعه منابع انسانی وزارت نفت ودکتر بازرگانی معاونت امور مجلس وزارت نفت برای رسیدگی به موضوع اعتراض داوطلبان ازمون استخدامی تعیین یک نفر از هر معاونت بود .

جمیری با اعلام این که با تاکید خواستار اعزام یک هیاتی متشکل از این سه نماینده از سه معاونت وزیر نفت به بوشهر بوده ام افزود : با تعیین سه نفر توسط سه معاون وزیر نفت سه شنبه هفته آینده این افراد وارد بوشهر خواهند شد.

وی عنوان کرد : با توجه به این که متولی این نشست آیت الله صفایی بوشهری است این هیات در حضور مسئولین ارشد استان در دفتر امام جمعه بوشهر با نمایندگان معترضین به نتیجه آزمون استخدامی وزارت نفت دیدار خواهند کرد و با استناد به مدارک و ادله پاسخگوی معترضین خواهند بود .

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد : در صورتی که به این شکل نماینده معترضین قانع نگردید به هیات اعزامی از وزارت نفت تاکید کرده ام که باید به شکل نفر به نفر مجددا مدارک و نتایج علمی و مصاحبه تخصصی به نماینده فرد معترض اعلام گردد که انها نیز پذیرفته اند/سوک
 
[کد خبر:AJ3644]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب