به گزارش آینه جم به نقل از آوای جم؛ امام جمعه جم صبح امروز در آیین آغاز جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب در شهرستان جم اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع مهم و تاثیرگذار در تاریخ ایران است و تبیین اهداف و ابعاد این انقلاب امری لازم است.

حجت‌الاسلام محمد گنجی افزود: امروز شاهد آغاز جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی هستیم و مردم شهرستان جم نیز همانند همیشه حضوری باشکوه در این مراسم دارند.

وی بیان کرد: مردم همواره عاشق این نظام و پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند و با وجود دشمنی‌های استکبار روز به روز این نظام به سمت موفقیت و پیروزی در حرکت است.

 امام جمعه جم خاطرنشان کرد: امروزه شاهد محرومیت‌زدایی از چهره شهرها و روستاهای مختلف در سراسر کشور هستیم و این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

گنجی تاکید کرد: شهرستان جم در سال‌های ابتدایی انقلاب از امکانات لازم برخوردار نبود و امروزه به برکت این نظام شاهد امکانات بسیار خوبی در شهرهای مختلف و روستاهای این شهرستان هستیم.

وی افزود: اجرای طرح‌های برق‌رسانی و گازرسانی و آبرسانی به شهرها و روستاهای مختلف امری مبارک است و این امکانات نشان‌دهنده توجه نظام اسلامی به مناطق دوردست است.

امام جمعه جم اضافه کرد: در شهرستان جم بیش از 400 ویژه‌برنامه فرهنگی و مذهبی در ایام دهه فجر اجرایی می‌شود که امیدوار هستیم با کیفیت مطلوبی انجام شوند.

گنجی ابراز داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مدارس و دانشگاه‌ها، اجرای برنامه‌های مذهبی، افتتاح پروژه‌ها و کلنگ‌زنی پروژه‌ها بخشی از این برنامه‌هاست.

در این آیین که در فرودگاه توحید جم برگزار شد، مراسم ورود امام خمینی(ره) به میهن به صورت نمادین اجرا شد و زنگ انقلاب به صدا درآمد.

 

 

 

[کد خبر:AJ3738]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب