آینه جم:دقایقی پیش آیین معارفه فرماندار جدید دیلم با حضور استاندار بوشهر و شماری از مسوولان استانی و محلی در دیلم آغاز شد.


به گزارش آینه جم:در این آیین که با حضور گسترده مردم دیلم آغاز شده، قاسم قائدی بعنوان فرماندار جدید دیلم معرفی می شود.

در این آیین همچنین از زحمات و خدمات اسماعیل کاظمی فرماندار سابق دیلم تقدیر می گردد.

در اين نشست کاظمي ضمن برشمردن برخي از دستاوردهاي شهرستان ديلم، از حضور مردم در صحنه هاي مختلف و همچنين همراهي مسولان لشکري، کشوري و امام جمعه تشکر کرد.

 دکتر سالاري استاندار بوشهر در مراسم توديع و معارفه فرمانداران سابق و جديد ديلم، از اينکه براي دومين بار ظرف يک ماه به اين شهرستان سفر کرده ابراز خرسندي کرد.

وی، جايگاه ديلم در توسعه استان را ويژه ارزيابي کرد و خواستار حضور بيشتر مردم در اين عرصه شدند.

دکترسالاری در ادامه با اشاره به حل مشکل پيش آمده براي مردم روستاي والفجر تاکيد کردند که حضور مردم مي تواند در همه مراحل راهگشا باشد.

استاندار بوشهر ضمن تقدير از کاظمي و مردمداري ايشان و زحماتي که در ديلم داشته اند، حضور  قائدي در اين شهرستان را مورد قبول همه مردم ارزيابي کردند.

ماموریت استاندار به فرماندار جدید دیلم

 استاندار بوشهر در ادامه با بيان اينکه براي توسعه شهرستان کارهاي سختي در پيش است از فرماندار جديد خواست که بر توسعه گردشگري، شيلات، تجارت و کشت آبي و اتمام سد چمشير اقدام کند.

دکترسالاری گفت: شهرستان دیلم از قابلیت ها و ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف برخوردار است و فرماندار جدید باید زمینه بهره مندی حداکثری از این ظرفیتها را فراهم کند.

در پايان جلسه پس از اينکه حکم  قاسم قائدي فرماندار جديد قرائت شد، وي ضمن سخناني با تشکر از حسيني بوشهري امام جمعه مرکز شهرستان، ديلم را سزاوار توسعه بيشتر ارزيابي کرد.

 قائدي خود را فرماندار دولت تدبير و اميد برشمرد و گفت: با تمام توان براي اجراي منويات نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت محترم تلاش خواهم کرد.

شهرستان دیلم با 30 هزار نفر جمعیت در شمال استان بوشهر قرار دارد.

[کد خبر:AJ3793]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب