آینه جم:یازدهمین همایش تجلیل از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه ها در تالارشهید خاتمی شهرستان جم برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرنگار آینه جم:، حجت الاسلام محمد گنجی امام جمعه جم و رئیس ستاد حمایت از سرمایه های انسانی شهرستان جم صبح جمعه در این ائین ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: احترام به ائمه اطهار (ع)را از نشان های امت مومن ایران است.

وی با ارج نهادن به مقام والاي دانشجويان فرهيخته‌اي كه در امر توليد علم براي ايران اسلامي نقش آفرين بوده‌اند، به تعابيري كه در طول تاريخ از  آدمي شده است اشاره كرد و افزود: شان و منزلت دانشجو ايجاب مي كند علاوه بر حضور علمي در دانشگاه، امكان انديشيدن در ساير موضوعات اجتماعي، سياسي، دینی و فرهنگي جامعه را نيز داشته باشد.

امام جمعه جم علت تشکیل ستاد حمایت از سرمایه‌های انسانی را فرمایش رهبری عنوان کرد و تاکید کرد: حمایت از سرمایه های انسانی وظیفه همه مسئولین است.

رئیس ستاد حمایت از سرمایه های انسانی شهرستان جم ضمن تشکر از استاندار به خاطر حسن توجه و انتخاب دو سرمایه شهرستان جم به سمت فرمانداری گناوه و دیلم، ابراز امیدواری کرد: از نیروهای توانمند جمی در همه عرصه‌ها استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: همایش تجلیل از دانشجویان شهرستان جم هر ساله به همت این ستاد برگزار می‌شود و امیدورایم که در سطح کشور ستاد حمایت از سرمایه‌های انسانی تشکیل و نهادینه شود

امام جمعه جم در پایان خواستار استفاده همه ظرفیت ها برای توسعه شهرستان جم شد.

اقتصاد و فرهنگ دو درخت هستند که موجب اقتدار ملی می‌شود

فرماندار جم نیز در سخنانی ضمن تجلیل از برگزار کنندگان همایش، توسعه و رشد همه جانبه را در نیازمند منایع انسانی کارامد دانست و تاکید کرد: دانشجویان باید تولید علم و اندیشه را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی به نام گذاری امسال به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: اقتصاد و فرهنگ دو درخت هستند که موجب اقتدار ملی می شود باید مردم و مسئولین با حضور حماسی خود در همه عرصه ها سیر بالندگی کشور کمک کنند

محمد باقر رفیعی پور به نمایندگی از شورای شهرستان جم در سخنانی به بررسی کارنامه حضور افتخار آمیز دانشجویان در صحنه‌های مختلف  تاریخ انقلاب اسلامی ایران پرداخت و تاکید کرد دانشجویان علاوه بر تحصیل علم، باید بینش و بصیرت دینی و سیاسی هم کسب کنند

لازم به ذکر است که در این همایش از 12 نفر از رتبه های برتر کنکور کارشناسی، 40 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و 10نفر از دانشجویان جدیدالورود مقطع دکترای شهرستان جم با اهدا لوح سپاس و کارت هدیه  تجلیل به عمل آمد.

تقدیر از عبدالنبی یوسفی و حمزه اعتماد فرمانداران جدید گناوه ودیلم، محمد ولی زاده و ابوالحسن نوبخت پِژوهش گران حوزه جم شناسی ومولف چندین کتاب از برنامه های پایانی یازدهمین همایش تجلیل از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه‌ها در شهرستان جم بود.

کلید واژه های مطلب:
دانشجویان ممتاز
|
رتبه‌های برتر
|
امام جمعه جم
|
 

 

 
[کد خبر:AJ3822]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب