آینه جم: در ضعف برنامه ریزی مسئولان استان بوشهر، مردم برای تهیه اقلام اساسی با قیمت مصوب باید دردسرهای ایستادن در صف های طولانی را تحمل کنند.

به گزارش آینه جم؛ در ماههای گذشته مسئولیت تنظیم بازار از وزارت صمت به وزارت جهادکشاورزی منتقل شده و سپس وزیر متولی وعده داده بود با سازکارهایی که پیش بینی شده، دیگر شاهد صف برای خرید اقلام تنظیم بازار نخواهیم بود.

اما در شرایطی که قیمت مرغ گرم در بوشهر کیلویی 31 هزارتومان شده، این روزها عرضه مرغ منجمد برزیلی 20 هزارتومانی مشتریان زیادی دارد که محدودیت مراکز توزیع باعث ایجاد صف های طولانی برای خرید آن شده است.

از طرفی به گفته بسیاری از شهروندان، به دلیل کم بودن عرضه، برخی دست خالی به خانه برمی گردند و مرغ یخ زده نیز به آنها نمی رسد.

به نظر می رسد در بازار بی ناظر بوشهر که قیمت ها ترمز بریده، برای توزیع اقلام تنظیم بازار هم ساز کار مشخصی وجود ندارد و همچنان به شیوه سنتی و به صف کردن مردم، مرغ با نرخ مصوب فروخته می شود که شان و حرمت شهروندان را خدشه دار می سازد.

این درحالی است که در برخی شهرها امکان سفارش اینترنتی اقلام تنظیم بازار وجود دارد، اما همواره در این موارد بوشهر از قافله کشور جا می ماند!

[کد خبر:AJ38392]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب