آینه جم- صحبت از زوجی است که 71 سال از ازدواج و زندگی عاشقانه‌شان می‌گذرد و فراز و نشیب‌های زیادی را در زندگی خود شاهد بوده‌اند و حالا جشن نودمین سالگرد تولدشان را در کنار 80 فرزند، نوه، نتیجه و نبیره خود برگزار کردند.

به گزارش آینه جم؛ بیست و هفتم شهریور ماه سال جاری جشن ویژه‌ای در تهران به مناسبت نودمین سالگرد تولد غلامرضا و شهربانو برگزار شد؛ زوجی که 71 سال از ازدواج و زندگی عاشقانه‌شان می‌گذرد و فراز و نشیب‌های زیادی را در زندگی خود شاهد بوده‌اند. در این جشن، بیش از 80 نفر از فرزندان، نوه‌ها، نتیجه‌ها و  نبیره‌های آنها از راه دور و نزدیک آمده بودند تا محبت و قدردانی خود را به بزرگ خاندان خود ابراز کنند.

۷۱ سال زندگی مشترک عاشقانه با 80 فرزند و نوه

غلامرضا و شهربانو، پسر عمه و دختردایی هستند که هر دو در سال ۱۳۱۲ در روستای شریف آباد اردکان یزد به دنیا آمدند. آنها با هم در خانواده ای بزرگ و سنتی رشد یافتند و در آنجا ارزش هایی چون صداقت، سخاوت، قناعت، ایمان و سخت کوشی را آموختند و در سال ۱۳۳۱ در حالی که تنها ۱۹ سال داشتند، ازدواج کردند.

غلامرضا و شهربانو در سال ۱۳۳۷ با دو فرزند خود از یزد به تهران نقل مکان کردند و در آنجا زندگی جدیدی را  آغاز کردند. آنها در سال های اولیه اقامت در تهران زندگی متوسطی داشتند،  اما هرگز از رویاها و امیدهای خود دست نکشیدند. نتیجه این ازدواج ۵ پسر و ۲ دختر است که همگی تحصیل کرده و در شغل و خانواده خود موفق هستند.

غلامرضا رضایی شریف آبادی و شهربانو مروتی شریف آبادی به شدت امید دارند نبیره هایشان هم مثل بقیه زود ازدواج کنند تا بتوانند ندیده ها را هم ببینند. آنها همیشه برای خانواده و دورهمی های خانوادگی وقت گذاشته اند و مجالس و مهمانی های زیادی را در خانه خود برگزار کرده اند. غلامرضا و شهربانو چندین بار به حج عمره، تمتع و عتبات عالیات مشرف شده اند.

۷۱ سال زندگی مشترک عاشقانه با 80 فرزند و نوه

آنها بیش از هفت دهه است که با مهربانی، شوخ طبعی، خرد، توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، الهام بخش بسیاری از فرزندان شده اند و نشان داده اند که عشق تنها یک احساس نیست، بلکه یک انتخاب و تعهد است. جشن تولد 90 سالگی آنها ادای احترام به سفر قابل توجه در چند دهه زندگی عاشقانه مشترک بود. این فرصتی بود برای اعضای این خانواده که از محبت و راهنمایی آنها تشکر کنند. هدف از  انعکاس این جشن باشکوه، یادآوری به خوانندگان گرانقدر است که عزیزان خود را گرامی بدارند و از هدیه زندگی قدردانی کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

[کد خبر:AJ43274]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب