000000000000000000000000000000000000000000000000000250A6773.jpg

آینه جم ؛ در نشست خبری اعضا شورای اسلامی شهر جم و شهردار، مسایل و موضوعات مختلف شهر و شهرستان جم مطرح شد.

به گزارش آينه جم؛ در ابتدای نشست رییس شورای اسلامی شهر جم با تجلیل از تلاش های خبرنگاران اظهار داشت: اصحاب رسانه جم در چند سال اخیر زبان گویای مردم بودند و مطالبات مردم را بخوبی مطرح کرده اند.

احمد زایری بیان داشت: نگاهم این است باید از ظرفیت های اصحاب رسانه استفاده شود و در جلسات شورای شهر جم نیز باید از خبرنگاران دعوت شود.

زایری گفت: یکی از برنامه های فرهنگی پیشرو برگزاری همایش روز جم در نیمه دوم اسفند است که از همه نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان دعوت می شود دیدگاه های خود را برای برگزاری هر چه بهتر برنامه ها ارائه دهند.

وی افزود: یکی از پروژه های مهم در شهر جم که در آینده نزدیک کلنگ زنی می شود احداث هتل آپارتمان در جم با اعتبار حدود 9 میلیارد تومان است که پیش بینی می شود بتوانیم در دهه فجر کلنگ زنی کنیم.

زایری خاطرنشان کرد: پروژه چگاسه کار بی نظیر شورا و شهرداری جم در این دوره است که فرصت ممتاز گردشگری در جم ایجاد کرده است و يكي از پرو‍ژه هاي بزرگ در جنوب كشور است.

رئيس شوراي اسلامي شهر جم گفت : در جهت حمایت از دانشکده فنی و مهندسی جم علاوه بر کمک های 70 میلیون تومان و همچنین 250 میلیون تومان برای اجاره خوابگاه، یک مینی بوس شهرداری نیز در اختیار دانشکده است.

زایری بیان داشت : شورای اسلامی شهر جم تلاش کرده است از ظرفیت های موجود در منطقه نیز برای کمک به شهر استفاده کند.

رییس شورای اسلامی شهر جم در پایان بیان داشت : از همه دلسوزان و صاحب نظران شهر جم دعوت می کنیم برای توسعه هرچه بیشتر شهر جم، در کنار خادمان خود باشند.

شهردار جم: 50ميليارد تومان كار عمراني انجام شده است

براساس گزارش خبرنگار آينه جم ؛ سید احمد علمداری شهردار جم نیز در این نشست اظهار داشت : در چهار سال گذشته کارهای بزرگی در شهر جم انجام شده است حدود 50 میلیارد تومان کار عمرانی از سال 91 تا سال 95 در شهر جم انجام شده است.

وی افزود: در کنار نقدها، باید کارهای انجام شده نیز دیده شود برخي انتقادات به شهرداري غيرمنصفانه است.

علمداری اضافه کرد : در زمینه کمک به دانشکده مهندسی جم نیز منع قانونی وجود دارد مقرر شد مجموعه شهرداری و شورای جم با توافق فرمانداری شهرستان جم، هزینه احداث بلوار و پل روستای جنوب جم که در حریم قانونی شهر قرار دارد را به ارزش اعتباری ۳۴ میلیارد ریال را برعهده بگیرد و در قبال آن مجموعه فرمانداری مبلغ هزینه شده را، برای ساخت دانشكده فنی و مهندسی و مصلای جم اختصاص دهد.

شهردار جم خاطرنشان کرد: در زمینه پل بهرباغ نیز مجری طرح، شهرداری است که با اعتبارات فرمانداری آن را اجرایی خواهد کرد.

وی افزود : برای تاکسی شهری جم نیز 8 درخواست برای شرکت در مناقصه رسیده است که مصمم هستیم با همراهی شورای شهر، خطوط تاکسی رانی در شهر جم فعال شود.

شهردار جم با طرح این پرسش که شما بگویید در این 4 سال چه کاری باید در شهر انجام می شده است که انجام نشده بیان داشت : در این مدت کارهای بزرگ انجام شده است حتی این را هم قبول ندارم که تمرکز شهرداری روی زيباسازي خیابان ها است چرا که این هزینه در برابر پروژه های مهم دیگر، بسیار کم است.

علمداری با بیان اینکه در برخی بلوار ها از چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی استفاده خواهند کرد بیان داشت : شهرداری جم با تمام ادارات دولتی شهرستان کمال همکاری داشته است.

شهردار جم بیان داشت : در دهه فجر 7 پروژه با اعتبار حدود 16 میلیارد تومان در شهر جم کلنگ زنی می شود.

علمداری تصریح کرد : هم اکنون نیز حدود 10 پروژه بزرگ و کوچک در شهر جم در حال انجام است که برخی از آنها در دهه فجر افتتاح می شوند و تا پایان سال 8 میلیارد تومان پروژه در جم افتتاح می شود.

علمداری در پایان گفت : برخی انتقادات به شهرداری از روی دلسوزی نیست از نقدهای سازنده در راستای توسعه شهر جم استقبال می کنیم.

معین راستین، افشین پریشان و خلیل زارعی سه عضو دیگر شورای شهر جم بودند که در جلسه به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

راستین و زایری در پاسخ به این سوال یکی از خبرنگاران که آیا در انتخابات آتی شورای شهر شرکت می کنید گفتند فعلا در این زمینه تصمیم گیری نکرده ایم.

 

تصاوير: علي اكبر دانشور - تاورتا

[کد خبر:AJ19738]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب