آینه جم- نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد شرکت پتروشیمی جم و بانک شهر با محوریت تعامل و همکاری‌های دوجانبه، در دفتر مرکزی تهران برگزار شد.

00000000000001007hh.jpeg


به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم: نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد شرکت پتروشیمی جم و بانک شهر با حضور دکتر هاشم نجفی اردکانی مدیر عامل پتروشیمی جم، ‌امیر اکبری مدیر عامل شرکت توسعه پلیمر کنگان و جمعی از مدیران ارشد پتروشیمی جم بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در دفتر مرکزی تهران برگزار شد.

در این نشست مدیر عامل پتروشیمی جم: ضمن خوشامدگویی به آقای احمدی، مدیر عامل بانک شهر و هیئت همراه، گفت: امروز با گذشت بیش از دو دهه شرکت پتروشیمی جم یک شرکت نیست بلکه یک هلدینگ است که دارای شرکت‌های تابعه می‌باشد که هر کدام به صورت مستقل با داشتن نیرو‌های متخصص و کارآمد پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند.

مدیرعامل پتروشیمی جم تصریح کرد:‌ امید است با تعامل و همکاری‌های دوجانبه شرکت پتروشیمی جم و بانک شهر، با تشکیل کارگروه تخصصی با هدف تسریع در اجرای تسهیلات رفاهی ویژه کارکنان و خانواد‌ها، توانمند‌سازی و ثروت آفرینی برای پرسنل، افزایش همکاری‌های متقابل و اعتمادسازی در اجرای پروژه‌ها، مباحث و رفع مشکلات ارزی و مسائل مربوط تأمین منابع و غیره در قالب تفاهم نامه‌ای مصوب مرتفع گردد.

در این نشست احمدی مدیرعامل بانک شهر با اشاره به تنوع خدمات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه شعب و کارشناسان متخصص و مسلط به کلیه فعالیت‌های بانکی گفت: بانک شهر در حوزه‌های مختلف بانکی، به عنوان تکیه گاهی مهم در کمک به پیشبرد برنامه‌های شهرداری‌ها می‌باشد. وی با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت: بانک شهر با تمام توان در ارائه خدمات مطلوب بر مبنای انتظارات پتروشیمی جم در راستای تأمین منابع مالی پروژه‌های توسعه‌ای و تکمیلی، موضوعات ارزی و اعتباری و از همه مهمتر در حوزه‌های رفاهی کارکنان این صنعت اعلام آمادگی داشته و همواره تسهیلگری را سرلوحه کار خود قرارداده است.

احمدی مدیر عامل بانک شهر، مزیت رقابتی بانک شهر را داشتن نیرو‌های جوان و انعطاف‌پذیر و ارکان اعتباری سهل دانست و ادامه داد: این بانک با تمام توان در شعب مختلف در اقصی نقاط ایران آماده هرگونه همکاری و تعامل با مجموعه عظیم پتروشیمی جم و شرکت‌های تابعه می‌باشد و در پایان ابراز ‌امیدواری کرد با عقد تفاهم نامه‌های مصوب هرچه سریعتر این امر اجرایی شود.

[کد خبر:AJ45741]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب