آینه جم- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با صدور پیامی از مردم به ویژه صنعتگرانِ شاغل در این منطقه خواست با حضور گسترده پای صندوق های رای حماسه ای دیگر رقم بزنند.

000000000000000000000G0240627WA0036.jpg

در پیام سخاوت اسدی آمده است:
*بسم الله الرحمن الرحیم*
روز جمعه، هشتم تیرماه ۱۴۰۳، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کشورمان برگزار می شود.
انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مظهر مردم سالاری دینی، اتحاد، یکپارچگی، وحدت و اقتدار کشورمان می باشد.
دشمنان قسم خورده کشور پهناور اسلامیمان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با ترفندهای مختلف سعی کردند بر مشارکت مردم در انتخابات تاثیر منفی گذاشته و مانع از حضور گسترده هم میهنانمان پای صندوق های رای شوند اما هر بار تیرِ آنان به سنگ خورده و مردم فهیم و آگاه کشورمان در هر دوره از انتخابات مصمم تر از گذشته ضمن حضور در شعبات اخذ رای، صحنه های شگفت انگیزی را رقم می زنند.
امسال نیز اگرچه ملت شریف و فهیم ایران به جهت شهادت رییس جمهور عزیز، وزیر پرتلاش امور خارجه و همراهانشان در سانحه سقوط بالگرد عزادار و اندوهگین هستند اما برای تداوم راه شهید رییسیِ با حضور گسترده خود پای صندوق های رای، حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.
اینجانب با عرضِِ تسلیتِ دوباره به مناسبت شهادت رییس جمهور  پرتلاش، خستگی ناپذیر و خادم ملت، خادم الرضا(ع)، آیت الله شهید رییسی(ره) از اقشار مختلف مردم به ویژه صنعتگران و شاغلین در منطقه ویژه پارس دعوت می کنم با حضور گسترده پای صندوق های رای، ضمن افزایش مشارکت، پاسخ محکمی به دشمنان و همه معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی که سعی دارند با سیاه نمایی و آلوده کردن فضا مانع از افزایش مشارکت مردم شوند، بدهند.
قطعا حضور گسترده مردم پای صندوق های رای موجب افزایش انسجام، یکپارچگی و وحدت ملی در درون و افزایش اقتدارِ کشورمان در مجامع بین المللی خواهد شد که شایسته است همه ما با عنایت به این مهم، گسترده تر از همیشه پای صندوق های رای حاضر شویم.
[کد خبر:AJ46260]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب