به گزارش آینه جم ، ابتدای هفته قبل بود که رئیس کل دادگستری استان بوشهر خبر خوشحال کننده ای را در حوزه پرداخت حق عوارض آلایندگی منتشر کرد:

000000000000000000000000000000000000000000000000001457y.jpg

رییس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه از زمستان ۱۴۰۰ پرداخت عوارض آلایندگی صنایع بوشهر متوقف شده بود، گفت: با همراهی استاندار و صدور آرای قضایی موردنیاز، تا پایان همین هفته ۲ هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شهرداری و دهیاری های استان اختصاص می یابد.
مهدی مهرانگیز در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: همچنین هزار میلیارد تومان دیگر نیز مراحل اجرای احکام برای مسدودی حساب شرکت های موردنظر و دریافت آن برای استان در دست انجام است.
مهرانگیز تصریح کرد: باقی مانده عوارض آلایندگی استان مربوط به حدود ۲.۵ سال اخیر رقمی در حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان می شود که در مراحل اعتراض و تصمیم نهایی است و درصورت تایید، می تواند جمعا تا ۱۰ برابر اعتبارات عمرانی استان را وارد بودجه شهرداری و دهیاری ها خصوصا در مناطق متاثر از آلودگی کند.
*******
با وجود اینکه از زمان اعلام شده  توسط رئیس کل دادگستری استان بوشهر برای پرداخت حق عوارض آلایندگی دو روز گذشته است ، هنوز خبری از این پرداخت نیست.
باید منتظر ماند و دید که آیا بخش اول حق عوارض آلایندگی که اعلام شد این هفته واریز می شود  یا خیر؟ در آستانه دومین مرحله‌ انتخابات ریاست جمهوری ، یادمان نرود چه وعده‌ هایی به مردم‌ دادیم. 
ناگفته نماند جناب مهرانگیز رییس دادگستری استان پیرامون فرودگاه توحید جم نیز وعده راه اندازی داد وعده‌ ای که هرگز  عملیاتی نشد !.
 
 
 
 
[کد خبر:AJ46292]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب