IMG-20240627-WA0006.jpg

 

 

به گزارش آینه؛ مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با صدور پیامی کارکنان و تلاشگران عرصه صنعت در پایتخت انرژی کشور را به حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
متن پیام دکتر محمد شیخان به این شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
جهادگران خط مقدم جبهه اقتصادی
کارکنان شریف صنعت در پایتخت انرژی کشور
با سلام
با درود بی کران  به روح پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای سرافراز ایران اسلامی خصوصا شهید آیت الله رییسی و  شهدای خدمت و  با آرزوی طول عمر برای سکاندار جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای،  ملت بزرگ ایران اسلامی برآنند تا حماسه ای دیگر بیافرینند ، حماسه ای به عظمت نام ایران اسلامی عزیز.
شما سالها با دستان خالی، در برابر تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه با همت والا ، پارس جنوبی را به عنوان مولود شکوهمند انقلاب اسلامی ، برای به حرکت درآوردن چرخ صنعت کشور ، ساختید و امروز در عرصه انتخابی تعیین کننده با حضور گسترده در پای صندوق های رای،  نقشه های دشمنان این آب و خاک را نقش بر آب خواهید کرد.
اینجانب ضمن ستایش همت بلندتان در تلاش برای پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی و قدردانی از برگزار کنندگان انتخابات در استان بوشهر ، از همه شما کارکنان شریف صنعت پتروشیمی دعوت می کنم تا روز جمعه ، هشتم تیرماه با حضور چشمگیر در صحنه انتخابات دیگربار در حماسه ای پرشکوه  با ملت بزرگ ایران اسلامی همراه باشید.
از درگاه خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) برای یکایک شما آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
محمد مجاور شیخان
مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد
[کد خبر:AJ46257]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب