IMG-20240628-WA0076.jpg

 

به گزارش آینه جم؛ کارکنان پتروشیمی بوشهر از دقایق اولیه رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور پرشور در محل شعبه ۳۱ اخذ رای مستقر در این پتروشیمی حضور یافته اند.
کارکنان پتروشیمی بوشهر با احساس مسئولیت والای خود، حضوری پرشور را در شعبه اخذ رای به نمایش گذاشته اند و صف طولانی کارکنان برای مشارکت در رای گیری از شعبه ۳۱ گزارش می شود.
پرسنل پتروشیمی بوشهر پس از مشارکت در انتخابات، با صندوق عکس یادگاری می گیرند.
میزان مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پتروشیمی بوشهر چشمگیر است.
 
 
همزمان با شور انتخابات؛ پتروشیمی بوشهر میزبان خانواده کارکنان شد
 
همزمان با انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، خانواده های کارکنان پتروشیمی بوشهر میهمان ویژه شعبه ۳۱ اخذ رای در این پتروشیمی شدند.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بوشهر؛ همسر و فرزندان کارکنان شرکت پتروشیمی بوشهر با حضور در این شرکت، رای خود را به صندوق انداختند.
بهانه این ویژه برنامه، حماسه باشکوه انتخابات هشتم تیرماه است و برنامه های جذابی نیز برای خانواده ها در نظر گرفته شده بود.
رای اولی های خانواده کارکنان پتروشیمی بوشهر نیز از سوی این شرکت تجلیل شدند.

IMG-20240628-WA0073.jpg

IMG-20240628-WA0072.jpg

IMG-20240628-WA0071.jpg

IMG-20240628-WA0048.jpg

آغاز رای گیری در سایت شمالی پتروشیمی بوشهر در نوبت عصر/ ازدحام جمعیت در سایت جنوبی، زمانبندی را تغییر داد
شعبه رای گیری سیار شماره ۳۱ ظهر  به فعالیت خود پایان داد و عصری در سایت شمالی پتروشیمی بوشهر مستقر شد.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی پتروشیمی بوشهر؛ با توجه به صف های طولانی و ازدحام جمعیت در سایت جنوبی، زمان بندی استقرار شعبه اخذ رای در سایت شمالی تغییر کرد.
شعبه ۳۱ اخذ رای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مستقر در پتروشیمی بوشهر، طبق برنامه ریزی قبلی، در سایت های جنوبی، شمالی، شیرین سازی و کمپ کارگری مستقر و نهایتا تا انتهای رای گیری و شمارش آرا در سایت جنوبی مستقر می شود.
[کد خبر:AJ46282]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب