IMG-20240628-WA0065.jpg

 

آینه جم-مدیران، کارکنان و خانواده های کارکنان شرکت پتروشیمی پارس‌ حضوری گسترده و فعالانه در انتخابات ریاست جمهوری داشتند و بار دیگر برگ زرینی در کارنامه پرافتخار خود ثبت‌ کردند. 
به گزارش آینه جم به نقل روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی پارس مدیرعامل، مدیران و  کارکنان شرکت پتروشیمی پارس  با حضور خانواده هایشان  بار دیگر  با حضوری پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.
با توجه به استقبال بی نظیر کارکنان و خانواده هایشان از انتخابات ریاست‌جمهوری پیش بینی می‌شود رکوردی بی سابقه از شرکت‌ کارکنان پتروشیمی پارس در پای صندوق‌های رای ثبت‌ شود و تا پايان ساعت رای گیری، صندوق سيار در شرکت‌ مستقر باشد. 
 پارسی های غیرتمند همانند گذشته و همگام با ملت شریف ایران در سراسر کشور در پای صندوق رای مستقر در شرکت پتروشیمی حاضر شدند تا بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب و آینده ی کشور نشان دهند و نمونه دیگر از مسئولیت پذیری خود را نسبت‌ به مملکت اسلامی نشان دهند. 
 شرکت پتروشیمی پارس‌ همواره در طی سال های گذشته در تمامی ادوار حضوری گسترده و فعال را در انتخابات مختلف از خود به نمایش گذاشته و بارها مورد تقدیر مسؤولان ارشد استان و شهرستان قرار گرفتند.
 
 
 
 
 
[کد خبر:AJ46281]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب